پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آبان 1401 ساعت 15:08:: شناسه خبر: 127290

برگزاری میز خدمت در روستای دلی باریک شهرستان چرام+تصاویر

با هدف ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع ، میز خدمت با حضور فرماندار،بخشدار مرکزی،مسئولان ادارات برق،اب،جهادکشاورزی،راهداری،منابع طبیعی ،بنیادمسکن و دیگر مسئولین در روستای دلی باریک شهرستان چرام برگزار شد.   به گزارش صدای جنوب؛ سید عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام با هدف ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع گفت:میز خدمت در فضایی مناسب در […]

با هدف ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع ، میز خدمت با حضور فرماندار،بخشدار مرکزی،مسئولان ادارات برق،اب،جهادکشاورزی،راهداری،منابع طبیعی ،بنیادمسکن و دیگر مسئولین در روستای دلی باریک شهرستان چرام برگزار شد.

 

به گزارش صدای جنوب؛ سید عبدالرحمن توفیقیان فرماندار شهرستان چرام با هدف ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع گفت:میز خدمت در فضایی مناسب در هر اداره ای برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کند، راه اندازی شده است.

 

 

 

فرماندار چرام تاکید کرد : کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم ازمهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

 

توفیقیان ضمن تاکید بر اینکه ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود افزود:علاوه بر ارائه خدمت در ادارات به صورت دوره ای نیز به همراه تعدادی از روسای ادارات در روستاهای شهرستان حضور پیدا میکنیم و در غالب میز خدمت به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات آن روستا را احصاء و در اسرع وقت رسیدگی می کنیم.

وی همچنین ازخبرنگاران به عنوان چشم های بینای جامعه یادکرد واظهارداشت خبرنگاران درراستای رسالت بزرگی که بردوش دارند خدمت مینمایند.

مهمترین خواسته های اهالی روستای دلی باریک با توجه به کمبود اب کانالهای ابرسانی فرسوده شده که باعث هدر روی اب میشود، خواستار مرمت این کانالهای اب رسانی واحداث منبع اب جدید شدند.که فرماندارومسئولان اعلام امادگی جهت مرتفع شدن مشکلات این روستانمودند.

 

روستای دلی باریک در ۱۹کیلومتری مرکز شهرستان واقع شده و ۳۵ خانوار است بیش از ۳۵ هکتار باغ مرکبات و مزارع برنج وجود دارد که سالانه بیش از ۱۰۰ تن میوه لیمو شیرین لیمو ترش وانار به استان خوزستان صادر می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت