پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 آبان 1401 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 127500

سگ هایی که خواب شهر یاسوج را برهم زده اند

افزایش زاد و ولد و پرسه زنی سگ‌های بدون صاحب در کوچه ها، معابر ، خیابان ها و میادین ، مدتی است که خواب شهروندان یاسوجی را آشفته کرده است .

به گزارش صدای جنوب  یکی دو سالی است که سگ‌های بدون صاحب به صورت گروهی در نقاط مختلف شهر پرسه می‌زنند و شب‌ها با سر و صدای خود موجب برهم زدن آسایش شهروندان می‌شوند.
پرسه زنی این حیوانات ولگرد علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت کرده است ، موجب ایجاد رعب و وحشت در میان مردم بویژه کودکان شده است.
به استناد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد از وظایف این نهاد است.
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج با بیان اینکه سایتی در منطقه دو پشته دشت روم برای جمع آوری و نگهداری این سگ‌ها در نظر گرفته شده است می گوید: تاکنون ۳۰۰ سگ بلاصاحب توسط تیم‌های زنده گیری در شهر یاسوج جمع آوری شده و با یک دامپزشک برای عقیم سازی آن‌ها قرارداد بسته شده است.
فتاحی فر با بیان اینکه این اقدام با همکاری فرمانداری بویراحمد، محیط زیست و دامپزشکی انجام شده است افزود: تعدادی از حامیان این حیوانات در یاسوج بعد از مدتی مانع از اقدامات شهرداری در این مورد شدند که با جلساتی که با‌ آنها انجام شد قرار است جمع آوری سگ‌های ولگرد با حمایت مالی شهرداری به این افراد واگذار شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت