پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 آبان 1401 ساعت 19:08:: شناسه خبر: 127905

۲۷ بیماری ، تحت بیمه صندوق حمایت از بیماران سخت درمان

به گفته مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد، تا پیش از راه اندازی این صندوق ، فقط ۵ نوع بیماری خاص در استان تحت حمایت بیمه سلامت بود.

به گزارش  صدای جنوب ،کیان دهراب پور با بیان اینکه تا پیش از این بیماری‌های ام اس، تالاسمی، دیالیز، پیوند کلیه و بیماری‌های هموفیلی تحت پوشش بیمه سلامت بودند گفت: حدود ۹۰ درصد هزینه‌های  این بیماران را بیمه سلامت پرداخت می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه در صندوق حمایت از بیماران خاص و سخت درمان مازاد بر تعهدات بیمه‌های پایه مثل تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح خدمات ارائه می‌شود بیان داشت: بیماران تالاسمی، روانی، هموفیلی، انواع سرطان‌ها از جمله ۲۷ بیماری خاص تحت پوشش این صندوق است.
مدیرکل بیمه سلامت استان اضافه کرد: بیماران خاص می‌توانند مدارک و مستندات بیماری خود را در سامانه مدیریت بیماری‌های نادر بیمه سلامت ثبت و یا به طور مستقیم به اداره بیمه سلامت و یا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراجعه کنند تا از تخفیفات ویژه بیمه سلامت برخوردار شوند.
دهراب پور گفت: بیمارانی که از ابتدای سال تاکنون هزینه‌های زیادی برای بیماری‌های خاص داشتند می‌توانند با مراجعه به بیمه سلامت و تحویل مدارک بخش زیادی از هزینه‌های خود را دریافت کنند.
وی همچنین بیان داشت: تخفیفات بیمه سلامت برای ۲۷ بیماری خاص حدود ۹۰ درصد هزینه‌ها را شامل می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت