پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آذر 1401 ساعت 07:09:: شناسه خبر: 127965

رقابت فعالان عرصه فضای مجازی بسیج کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

رقابت فعالان فضای مجازی در چهارمین رویداد دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد با نمایش آثار فاخر در شبکه‌های ملی و استانی در یاسوج آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب  ، دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد شامگاه یکشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: ۲۳ تیم از سراسر استان و شهرستان لنده با یک تیم دانش‌آموزی در زمینه انیمیشن و اپلیکشن و بازسازی در این رویداد حضور دارند.

روح‌الله اخلاقی افزود: ۲ تیم فضای مجازی نیز از شهرستان بویراحمد در این رویداد حضور دارند که تیم آفرینش در زمینه انیمیشن، موشن‌گرافی و کمک موشن‌گرافی به صورت تلفیقی به زندگینامه شهید امید خوب و خدمات صادقانه می‌پردازند و دیگر تیم در زمینه نرم افزاری موبایل حوزه‌های گردشگری و خدمات صادقانه و جهاد تبیین فعالیت دارد.

به گفته اخلاقی تیم فضای مجازی گچساران با ۲۰ شرکت کننده در حوزه ، نرم‌افزار ، بازی‌سازی و انیمیشن حضور دارد که در بخش انیمیشن زندگینامه شهید «امید خوب» از شهدای حادثه تروریستی شیراز نمایش داده می‌شود، همچنین تیم دیگر حوزه نرم افزار در زمینه خدمات صادقانه و اردوی جهادی و انیمیشن رسومات محلی و بومی استان و بازی سازی در حوزه سلامت فعالیت دارند.

وی همچنین به حضور ۲ تیم فضای مجازی چرام در حوزه انیمیشن و نرم افزار اشاره کرد و اظهار داشت : تیم نرم‌افزار این شهرستان در حوزه سلامت و انیمشین پیرامون مشاهیر استان فعالیت دارد.

اخلاقیاضافه کرد: شهرستان دنا هم با سه تیم انیمیشن و نرم افزار در چهارمین رویداد تولیدات فضای مجازی بسیج شرکت کرده که تیم نرم افزار در خصوص بازار و خرید آنلاین بومی و انیمیشن در خصوص اردوهای جهادی در روستاها و انیمیشن در حوزه خدمت صادقانه و جهاد تبیین فعالیت دارد .

وی با اشاره به اینکه ۲ تیم از شهرستان کهگیلویه از بخش دیشموک در این رویداد حضور دارند، تصریح کرد: تیم فضای مجازی منطقه دیشموک برای اولین بار در این رویداد شرکت کردند و ایده آنها در خصوص تبیین خدمات انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد، همچنین گردشگری بومی استان است.

به گفته اخلاقی حدود ۶۰ نفر در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از ۲۹ آبان تا اول آذر به مدت ۴۸ ساعت با هم به رقابت می‌پردازند و تولیدات هر تیمی در زمان تعیین شده به اتمام برسد داوری می‌شود

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های اول سه رده انیمشین، بازی‌سازی و اپلیکشن‌های موبایلی به مسابقات کشوری که آذر ماه امسال برگزار می‌شود اعزام و ایده‌های خوب تیم‌ها با قیمت مناسب خریداری می‌شود، ضمن اینکه تسهیلات در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهیم.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت