پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1401 ساعت 11:09:: شناسه خبر: 128040

گلزار شهدای دهدشت غبارروبی و عطرافشانی شد

صدای جنوب: به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج ، آیین غبار روبی گلزار شهیدان انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیران دستگاه های اجرایی ، بسیجیان ادارات و جمعی از جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد . شرکت کنندگان در این مراسم ضمن غبار روبی مزار […]

صدای جنوب:

به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج ، آیین غبار روبی گلزار شهیدان انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیران دستگاه های اجرایی ، بسیجیان ادارات و جمعی از جانبازان و ایثارگران در گلزار شهدای شهر دهدشت برگزار شد .

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن غبار روبی مزار شهیدان با آرمان های شهداء و امام راحل ( ره ) میثاقی دوباره بستند .

امام جمعه دهدشت در این یادواره گفت: صداقت وپاکی بسیجیان و در صحنه بودن آنها در تمامی عرصه ها حقیقت شجره طیبه بودن بسیج است.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر گفت: مصوبه امروز دولت عراق در استقرار نیروهای مرزی این کشور و خروج نیروهای تروریستی از این مرزها حاصل مداخله بسیج در این زمینه بوده است.
وی تاکید کرد: امروز بسیج فخراسلام و مایه ابرو و پیشرفت ایران است و ما مدیون تفکر بسیجی هستیم.
وحدانی فر گفت:شهدا جان دادند که ما جان بگیریم و امروز مقابله دشمن با تمامی توان به اشوب و اغتشاش روی اورده است که با حضور بسیجیان و نیروهای مسلح و تدبیر رهبری و درمیدان بودن دولت و هوشیاری مردم جای نگرانی نیست.
وی بابیان اینکه دشمنی آمریکا و غرب با کیان جمهوری اسلامی در مورد حجاب نیست ادامه داد، دشمن باایران قوی و مبانی ایران اسلامی مشکل دارد و درتلاش است که مردم ازپیشرفت های کشور اگاه نشوند.
خطیب جمعه دشمن گفت: دوران بزن دررو تمام شده و مذاکره وشرایط ان را ما تعیین میکتیم،زیرا دولت،دولت دولت گذشته نیست
حجت الاسلام وحدانی فر اظهارداشت: دشمن تفکرات رامیشناسد از همین رو در این برهه به مقابله با دولت مردمی و پرتلاش آیت الله رئیسی روی آورده تابلکه مردم را به این دولت بدبین کند که بازهم شکست خواهند خورد.
وی گفت: مشکلات اقتصادی و بی تدبیری هایی بوده که مسئولان باید تلاش خود رادوچندان کنند تا این مشکلات درسطح جامعه کمتر شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت