پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 آذر 1401 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 128074

عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج در هفته بسیج؛

حضور معتمدی‌پور بر مزار شهدای جهادگر/ ماموریت تامین امنیت غذایی همانند دفاع مقدس، ارزشمند است

سیدعلی معتمدی‌پور با اشاره به وجود مبارک ۵۰ شهید جهادگر متعلق به سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: امروز آمدیم تا بیعتمان با مکتب شهدا رامحکم‌تر از گذشته ببندیم و پای خدمت به مردم بمانیم.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، ظهر امروز و در پنجمین روز از هفته بسیج، اعضای شورای اداری و کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در معیت استاندار، در گلزار شهدای یاسوج حاضر شدند و با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعتی دوباره کردند.

در این مراسم که حضور جهادگران و اعضای بسیج پایگاه مقاومت شهید عزیزی و در راس آنها رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، معاونین، مدیران مستقل و مدیران ادارات کل تابعه این سازمان پررنگ بود، سید علی معتمدی‌پور با حضور بر مزار شهیدان جمشیدی و واعظی گفت: امروز ما وارث خون هزاران شهیدی هستیم که برای امنیت این کشور، خون خود را تقدیم کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، تامین امنیت غذایی و ایجاد اقتدار در زمینه غذا ماموریت خطیر وزارت جهاد کشاورزی است که همانند مجاهدت‌های جهادگران در دفاع مقدس، باارزش و حیاتی است.

وی گفت: جهاد کشاورزی با همکاری بسیج در این رسالت سنگین و مهم سربلند بیرون آمده که همه این‌ها از الطاف الهی و بهره‌گیری از روحیه و فرهنگ بسیجی است.
معتمدی‌پور با اشاره به وجود مبارک ۵۰ شهید جهادگر متعلق به سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: امروز آمدیم تا بیعتمان با مکتب شهدا رامحکم‌تر از گذشته ببندیم و پای خدمت به مردم بمانیم.

 

 

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت