پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 آذر 1401 ساعت 07:09:: شناسه خبر: 128116

اختصاص یک‌ هزار میلیارد ریال اعتبار به بخش درمان کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از هزار میلیارد ریال از محل اعتبار متمم سفر رئیس جمهور برای ساخت بخش سوختگی بیمارستان گچساران و یاسوج و تجهیز بیمارستان نرگسی دوگنبدان و بهمئی اختصاص یافت.

به گزارش صدای جنوب  کیامرث حاجی زاده در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید رجایی گچساران افزود: از این میزان اعتبار اختصاص یافته متمم سفر رئیس جمهور بیش از ۵۰۰میلیارد ریال برای برای تجهیز بیمارستان نرگسی دوگنبدان و بهمئی در نظر گرفته شده که از این میزان ۳۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان نرگسی گچساران است.
وی بیان کرد: همچنین بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از این میزان اعتبار برای بخش‌های سوختگی بیمارستان گچساران و یاسوج در نظر گرفته شده است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می‌رود بعد از مقاوم سازی بیمارستان شهید رجایی گچساران بخش مجهز سوختگی در این واحد درمانی راه اندازی شود.
وی یادآور شد: با توجه به کریدور ترانزیتی گچساران و وجود صنایع بزرگ از جمله پتروشیمی، سد چم شیر، پترو پالایشگاه در گچساران، راه اندازی بخش سوختگی این شهرستان نیاز است.
حاجی زاده گفت: علاوه بر رفع مشکل فاضلاب بیمارستان شهید رجایی باید در زمینه مقاوم و ایمن سازی این واحد درمانی اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام داد.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهید رجایی گچساران دارای قدمتی بیش از ۵۰ سال است افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی فاضلاب و سیستم‌های خنک کننده این بیمارستان امسال اختصاص یافت که تاکنون ۴۰ میلیارد ریال آن هزینه شده است.
حاجی زاده بیان کرد: به دلیل نبود بیمارستان تامین اجتماعی در گچساران بار اصلی در زمینه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان بر دوش دانشگاه علوم پزشکی است.
۱۱ هزار میلیارد ریال برای بازسازی بیمارستان شهید رجایی گچساران نیاز است
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تعطیلی بیمارستان شهید رجایی مخالف هستم ، گفت: با تخصیص اعتبار می‌توان بیمارستان شهید رجایی این شهرستان را مقاوم سازی کرد و هم اکنون بازسازی فاضلاب این واحد درمانی در حال انجام است.
سید ناصر حسینی پور افزود: بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال برای ساخت و بازسازی این بیمارستان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: در آینده‌ای نزدیک بیمارستان‌های نرگسی و شهید رجایی این شهرستان از هم تفکیک خواهد شد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بیمارستان نرگسی به صورت موقت دارای فاضلاب است و در آینده یک تصفیه خانه در این بیمارستان احداث و پساب آن به عنوان آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد.
ارزش ریالی بیمارستان شهید رجایی گچساران ۱۰ هزار میلیارد ریال است
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: بیمارستان شهید رجایی این شهرستان هم اکنون بیش از ۱۰میلیارد ریال ارزش دارد که باید مقاوم سازی شود.
سید طاهر حسینی افزود: مشکل اساسی بیمارستان شهید رجایی این شهرستان فاضلاب بوده که با تلاش و پیگیری بسیار این مشکل امسال برطرف شد.
وی بیان کرد: بر اثر پوسیدگی لوله‌های فاضلاب بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی شهید رجایی پسماند‌های فاضلاب در طبقه زیرین این بیمارستان جمع می‌شدند.
حسینی ادامه داد: پس از بررسی نظر کارشناسان تنها دو تا سه مورد ترک در دیوار‌های این بیمارستان مشاهده شده که بزودی مقاوم سازی خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت