پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1401 ساعت 10:09:: شناسه خبر: 128420

روزهای سخت تلاشگران عرصه امنیت غذایی/ پرسنل جهادکشاورزی یک «حاجی بابایی» کم دارند

به هرحال آنچه امروز عیان است لزوم پیگیری و حمایت دولت و مجلس از پرسنل مطلوم جهاد کشاورزی می باشد تا در خط اول تامین امنیت غذابی بتوانند بدون دغدغه معیشتی گام بردارند.

صدای جنوب:

پس از سالها بالاخره  کام معلمان در کشور شیرین شد و حقوق آنها افزایش چشمگیری یافت.
با نگاهی به احکام صادر شده معلمان خوشبختانه می بینیم این قشر از حقوق مناسبی برخوردار شده اند و دیگر دغدغه مالی نباید بهانه ای برای کم کاری انها و یا اعتراض صنفی باشد.
معلمان این روزها دعاگوی فردی هستند که در این سالها همواره حامی شماره یک آنها بوده و سابقه وزارت در آموزش وپرورش دارد و کسی نیست جز حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردمی و پرتلاش همدان در مجلس شورای اسلامی است.
محبوبیت این نماینده در سطح کشور آنچنان است که حاجی بابایی بیش از نمایندگان بومی دیگر حوزه های انتخابیه شناخته شده و سرزبانهاست.
پرسنل جهاد کشاورزی درسطح کشور که روزهای سختی را می گذرانند و باتوجه به حقوق ناچیز، فشار معیشتی بیش از همه صنوف بر آنها وارد می شود در آرزوی داشتن حامی چون حاجی بابایی در مجلس و وزارت هستند تا بلکه با پشتیبانی ایشان طرح های برزمین مانده چون افزایش فوق العاده و یا تصویب طرح تسری و یا طرح امنیت غذایی را به مرحله اجرا و عمل برساند.
به هرحال آنچه امروز باتوجه به شرایط خاص کشور عیان است لزوم پیگیری و حمایت دولت و مجلس از پرسنل مطلوم جهاد کشاورزی می باشد تا در خط اول تامین امنیت غذابی بتوانند بدون دغدغه معیشتی گام بردارند و مانع تجمع اعتراض آنها در این شرایط که کشور به آرامش نیازدارد شوند.

فراموش نکنیم همین ۱۶ مهرماه سال جاری بود که «محمدجوادعسکری» رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در همایش روز ملی دامپزشکی از طرح دو فوریتی در چهارشنبه این هفته (۲٠مهرماه) برای افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خبرداده بود اما گویا پس از گذشت نزدیک به دوماه هنوز چهارشنبه ۲٠ مهرماه فرا نرسیده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت