پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1401 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 128432

امام جمعه دهدشت:

سد کوهبرد نتیجه اعتماد به جوانان بومی کهگیلویه است

امام جمعه دهدشت گفت:سد کوهبرد حاصل تعهد توانمندی و اعتماد به جوانان بومی کهگیلویه است.

صدای جنوب:

حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر با اشاره به سفر مهم محمد شیاع السودانی نخست‌ وزیر عراق به کشور گفت: دو کشور ایران و عراق همواره در کنار هم بوده اند ولی در اندک زمانی رژیم بعث و استکبار جهانی باعث اختلاف و جنگ میان این دو ملت شد و از آن زمان تا الان این کشور ثباتی سیاسی و امنیت مناسبی نداشته است.

 

امام جمعه دهدشت این سفر را دارای دستاوردهای مهمی از جمله پایان دادن حضور گروه تروریستی در مرز دو کشور، مسئله داعش، افزایش میزان مبادلات اقتصادی و تعیین تکلیف پرونده ترور سردار عزیز شهید سلیمانی می باشد.

 

وی بیان داشت: این دو کشور می توانند تشکیل دهنده جبهه مقاومت قوی و مقتدر باشند.

 

وی با اشاره به پرونده سازی ضد ایران در کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل گفت: شاهد صدور بیانیه و قطعنامه در مجامع به اصطلاح بین المملی بر علیه جمهوری اسلامی هستیم که متاسفانه نشان می دهد فقط این مسایل سیاسی می باشد اگر دنبال حقوق بشر هستند چرا دنبال وضعیت سیاه پوستان در آمریکا نیستند.

 

وحدانی فر تاکید کرد: غرب به دنبال استعمار ملت می باشد وگرنه دلسوز ملت ما نیست.

 

وی با اشاره به صحبت‌های الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان گفت: خیلی تاکید دارند چرا جواب بعضی از صبحت های او داده نمی شود باید بگویم عده ای در اندازه پاسخ دادن هم نیستند که لازم باشد جمهوری اسلامی پاسخ دهد.

 

امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه ضمن تسلیت آن ایام گفت: حماسه ی فاطمی چشمه جوشان بصیرت و جهاد تبیین است، شناخت طاغوت مهمترین کاری بود که حضرت زهرا(س) انجام داد.

 

وی تصریح کرد: آن حضرت اجازه نداد منافقین در آن زمان میدان داری بکنند و بر این اساس هیئات و مساجد باید مراسم و فاطمیه و جهاد تبیین را جدی بگیرند.

 

وی با اشاره به تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو بیان داشت: شهید بهشتی می گفت« دانشجو موذن جامعه است اگر موذن خواب بماند مردم هم خواب می مانند‌».

 

امام جمعه دهدشت دانشجو را چشم بیدار و هوشیار جامعه عنوان کرد و گفت: دانشجوی خلاق، متعهد و انقلابی و موفق دانشجویی است که دشمنان کشورش را بشناسد.

 

وی بیان داشت: رهبری سالیان زیاد است در بحث کرسی های آزاداندیشی تاکیدات بسیاری دارد و انتظار میرود مسئولان استانی و شهرستانی در جمع دانشجویان حضور پیدا کنند و پاسخگویی سوالات آنان باشند.

 

وحدانی با اشاره به کلنگ زنی ها بی سرانجام در شهرستان بیان داشت: نمی شود یک پروژه چندین سال کلنگ زنی شود ولی به سرانجام نرسد و این ظلم به کهگیلویه است.

 

وحدانی فر با اشاره به ابگیری سد کوهبرد گفت: از همه عزیزانی که در این امر تلاش کردند قدردانی می کنم این سد با حجم دومیلیون متر مکعب در امر کشاورزی شهرستان بسیار موثر است اما باید هر چه سریع تر شبکه انتقال آب این سد حل شود.

 

وی گفت: هرگاه به جوانان این شهر اعتماد شد نتیجه آن مطلوب و مناسب بود برای نمونه یکی از جوانان این شهر این سد را به بهره‌برداری رساند و این نشان از ظرفیت بالای استعدادهای شهرستان است.

وی از به سرانجام رسیدن ساخت سد کوهبرد توسط یکی از جوانان بومی شهرستان تاکید کرد و گفت: جوانان توانمند و خلاق و متعهد در این شهرستان فراوان هستند اما از بس که در اینجا به آنها توجه نشد به سراسر کشور رفتند و موفق هستند چون به ظرفیت های کشور ایمان دارند.

 

وی تاکید کرد: پاسخ به مسایل سد ابریز مبهم هستند مسیولین استانی برای یکبار این مسیله را به سرانجام برسانند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت