پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 آذر 1401 ساعت 19:09:: شناسه خبر: 128435

لزوم تسریع در راه اندازی استخرچرام

خبرنگار:محسن زارعی به گزارش خبرنگار صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه چرام گفت: شناخت جریان نفاق، از مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین امور در جامعه اسلامى است.   وی افزود: در اوایل نهضت بزرگ پیامبر اکرم (ص)، شناخت چهره‌هاى نفاق راحت‌تر بود، چراکه وحى الهى در این زمینه، قاطع عمل […]

خبرنگار:محسن زارعی

به گزارش خبرنگار صدای جنوب، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار در خطبه های نماز جمعه چرام گفت: شناخت جریان نفاق، از مشکل‌ترین و پیچیده‌ترین امور در جامعه اسلامى است.

 

وی افزود: در اوایل نهضت بزرگ پیامبر اکرم (ص)، شناخت چهره‌هاى نفاق راحت‌تر بود، چراکه وحى الهى در این زمینه، قاطع عمل نموده و چهره منافقین را به سرعت رسوا مى‌کرد.

 

 

خطیب جمعه چرام بیان داشت: نمونه بارز آن‌را در جریان نزول سوره منافقین مى‌توان مشاهده کرد. و همین طور در جریان مسجد ضرار و تخریب آن امّا هرچه عمر پیامبر اکرم (ص) رو به پایان مى‌رفت و خصوصاً بعد از رحلت آن حضرت، چهره نفاق پیچیده‌تر مى‌شد.

 

 

 

وی تصریح کرد: تنها کسى‌که در آن موقعیت سخت مى‌توانست به‌صورت علنى از چهره نفاق پرده بردارد، و این جریان خطرناک‌تر از دوران پیامبر (ص) را معرفى کند، حضرت زهرا (س) بود.

 

افشار گفت: حضرت زهرا (س) با بصیرت الهى دیدند نفاق به میدان آمده و با نبود پیامبر اکرم (ص) میدان را براى فعالیت خود باز دیده است.

 

 

خطیب جمعه چرام در ادامه خطاب به تعطیلی استخر چرام افزود: چندین ماه است که استخر چرام منتظر تصمیم اداره کل ورزش برای واگذاری به پیمانکار جهت راه اندازی آن است اما متاسفانه نتیجه مطلوب حاصل نشده است و خواست برخی از شهروندان که پیگیر این موضوع است،صورت نگرفته است.

 

 

وی افزود: شهروندان چرامی برای این موضوع به شهرهای همجوار مراجعه می کنند که خطرات احتمالی، هزینه های اضافی مادی و تصادف را به دنبال دارد.

 

 

خطیب جمعه چرام تاکید داشت: مردم شهرستان چرام از مدیرکل محترم ورزش جناب آقای دهقان تقاضامند هستند در این موضوع تسریع لازم صورت پذیرد .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت