پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 آذر 1401 ساعت 23:09:: شناسه خبر: 129035

بازدیدمدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرام از مرکز خدمات جامع سلامت سواری

  به گزارش صدای جنوب؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به همراه معاون بهداشتی و بازرسی این شبکه به منظور بررسی عملکرد و رفع مشکلات واحدهای تابعه از مرکز خدمات جامع سلامت سواری و خانه بهداشت چالباغ بیدانجیر در دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب به صورت سرزده بازدید نمودند.   در این بازدید مهندس […]

 

به گزارش صدای جنوب؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به همراه معاون بهداشتی و بازرسی این شبکه به منظور بررسی عملکرد و رفع مشکلات واحدهای تابعه از مرکز خدمات جامع سلامت سواری و خانه بهداشت چالباغ بیدانجیر در دهستان پشته زیلایی بخش سرفاریاب به صورت سرزده بازدید نمودند.

 

در این بازدید مهندس جعفری ضمن تشکر از زحمات پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت به بررسی وضعیت عملکرد و چگونگی ارائه خدمت به مراجعین پرداخت.

جعفری اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم که ماندگاری مردم در روستاها بیشتر شود و یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه، تأمین سلامت مردم روستا می باشد که با تجهیز خانه بهداشت و استقرار تیم های سلامت، این امر مهم در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم تأمین می شود.

 

وی همچنین به تبیین راهکارهای مناسب در راستای افزایش میزان رضایت دریافت کنندگان خدمت از مراکز دولتی و ارتقاء بهبود کیفیت ارائه خدمات پرداخت و بر ارائه خدمات فعال به کلیه افراد خانوار همراه با رعایت تکریم ارباب رجوع تأکید نمود.

گفتنی است، بیدانجیر بخش سرفاریاب از دورترین و کم برخوردارترین مناطق شهرستان چرام بوده که خانه بهداشت این منطقه یکی از ۵ خانه بهداشت مرکز خدمات جامع سلامت سواری، چهار روستای چالباغ، آب چنار، اندرون و تل سیاه را با دارا بودن بیش از ۵۰ خانوار تحت پوشش خود دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت