پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1395 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 13012

در ششمین روز از دهه فجر انجام گرفت؛

بازدید استاندار و مدیران کل ادارات از شهرستان لنده

همزمان با ششمین روز از ایام دهه فجر استاندارکهگیلویه وبویراحمد از شهرستان لنده بازدید کرد.

همزمان با ششمین روز دهه فجر، سید موسی خادمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد در سفریک روزه خود به لنده به همراه اعضای شورای اداری استان با حضور در محل گلزار شهدای این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اهدای شاخه ای گل و قرائت حمد و سوره با آنان تجدید میثاق کردند.

photo_2017-02-05_09-55-42

سومین سفر استانی سید موسی خادمی در سال ۱۳۹۵ به شهرستان لنده فشرده و پرکاری بود.

photo_2017-02-05_10-20-56
خادمی  سپس با حضور در منزل شهید صفدرابولی یاد و خاطره این شهید را گرامی و با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کرد.

شهید صفدر ابولی در تاریخ ۳مردادماه ۱۳۶۲ در ارتفاعات حاج عمران عاشقانه به دیار حق شتافت تا به خیل عظیم شهدا بپیوندد.

photo_2017-02-05_12-01-21

در ابتدای مراسم بازدید از لنده وهمزمان با آغاز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل، سید موسی خادمی و هیات همراه متشکل از معاونین و تعدادی از مدیران کل استانی و مسئولان شهرستانی تعداد سی وهشت نهال به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی غرس کردند.
سپس دولتمردان به دیدار مسئولان ومردم در مسجدصاحب الزمان (عج) رفتند.
البرز محمد خانی رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده در حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مدیران کل این استان با بیان مشکلات مردم خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امیدواریم پاسخگوی مطالبات مردم این شهرستان باشید چرا که مهمترین عمل رضایت مردم است.

۰۱

وی افزود: بیش از دو سال است که پروژه پل تراب به طور کامل راکد شده است و این در حالی است که قراربود ظرف مدت ۱۸ماه این پروژه به بهره برداری برسد و این درحالی است که میلگردهای آن در حال پوسیده شدن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد:جاده لنده به تراب نیز هنوز پیشرفت چندانی ندارد و این در حالی است که جاده لنده به دهدشت عاملی شده است برای عزادار کردن خانواده های لنده ای .

وی تاکیدکرد: آقای استاندار باورکنید مردم این دیار گناهی نکرده اند که باید هر ماه جلو بندی خودروها و یا راهی تعمیرگاه های شهرستان های همجوار به دلیل عدم روکش آسفالت جاده لنده به سوق شوند.

محمد خانی اظهارکرد: هیچ گونه توسعه گردشگری برای این شهرستان در نظر گرفته نشده است و تنها طرح گردشگری شهرستان لنده نیز به طور کامل به صورت نصف و نیمه نیز تعطیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهرلنده گفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان های در استان است که کمترین سهم را از اعتبارات استانی دارد و هیچ مدیرکل و یا فرمانداری در سطح این استان ندارد و این در حالی است که نیروهای این شهرستان در سطوح ملی دارای بهترین مسئولیت ها هستند.

محمدخانی اظهارکرد: جالب است که ابلاغ مشاوره کسی را که بیشتر خدمات و استقلال ادارات شهرستان لنده مرهون تلاش های امانعلی کریمی زاده است را لغو می کنند واین در حالی است که این شخص بیشترین نقش و سهم را در پیگیری امورات شهرستان لنده دارد.

شهرستان ۲۲ هزار نفری لنده در فاصله ۲۰۸کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع است و ۹۱ شهید والامقام تقدیم انقلاب کرده است.
خبر در حال تکمیل است….

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت