پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1401 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 130958

افتتاح ۳۷ پروژه آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر /آبرسانی پایدرا به بیش از ۱۴۰ هزار نفر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد: ۳۷ پروژه آبرسانی در شهر و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی آبفا، امید صالحی با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد، آبرسانی به ۶۷ روستا در قالب ۳۱ پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گفت: ۱۷۳۰۵ نفر (۴۷۹۱ خانوار) از منافعاین طرح ها در روستاهای استان بهره مند می شوند.

وی در تشریح عملیات عمرانی این طرح ها، گفت: احداث ۷ باب مخزن با ظرفیت ۱۰۳۶ متر مکعب، احداث یک ایستگاه پمپاژ، اجرای ۴۵ کیلومتر خط انتقال و اجرای ۸۵ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب بخشی از عملیات صورت گرفته در این پروژه ها است.

صالحی بیان کرد: هزینه صورت گرفته در این ۳۱ پروژه، رقمی بالغ بر ۹۹۱ میلیارد ریال است.

امید صالحی به افتتاح پروژه های آبرسانی در مرکز استان هم اشاره و بیان کرد: در یاسوج نیز ۶ پروژه آبرسانی افتتاح که جمعیتی بالغ بر ۱۲۳۴۵۸ نفر از منافع آنها بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل آبفا استان در خصوص پروژه های افتتاحی شهری یاسوج، بیان داشت: اجرای ۲۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب آشامیدنی و تکمیل احداث یک باب مخزن با ظرفیت ۵۰۰۰ متر مکعب، بخشی از اقدامات عمرانی در این طرح ها است. این پروژه ها از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری محقق شده است.

صالحی از تکمیل فاز اول تصفیه خانه آب شهر یاسوج نیز خبر داد و خاطر نشان کرد: تصفیه خانه آب یاسوج با ظرفیت ۲۰۰ لیتر بر ثانیه با اعتبار هزینه شده ۴۰۳.۹ میلیارد ریال فاز اولش آماده است ، این تصفیه خانه آماده راه اندازی دستی شده و با تکمیل قطعات آن به زودی و قبل از اتمام سال شاهد به مدار آمدن امکان راه اندازی اتوماتیک آن خواهیم بود.

وی در خصوص سهم شهرستان های استان از افتتاحیه های دهه فجر هم اینطور گفت: در شهرستان بویراحمد ۱۴ پروژه با اعتبار ۶۴۲۴۹۷ میلیون ریال، شهرستان کهگیلویه ۷ پروژه با اعتبار ۳۶۱۷۸۷میلیون ریال، گچساران دو پروژه با اعتبار ۲۲۵۶۴میلیون ریال، باشت دو پروژه با اعتبار ۵۲۴۹۱ میلیون ریال، بهمئی یک پروژه با اعتبار ۱۵۰۰۰ میلیون ریال، دنا ۷ پروژه با اعتبار ۱۶۱۸۶۳ میلیون ریال، چرام سه پروژه با اعتبار ۷۰۰۰۰ میلیون ریال، لنده یک پروژه با اعتبار ۶۷۹۰۰ میلیون ریال، بهره برداری و به مردم شریف استان تقدیم می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت