پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1401 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 130973

پیام تبریک مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، آغاز دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی گاز استان ، در پیام ریحان بهادر آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم «دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که صفحه زرینی را در تاریخ حیات آدمی گشودند و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کردند. این روزها یادآور اراده و عزم ملت ایران در مسیر تحقق فرداهایی بهتر و یکدلی و همراهی همیشگی در جهت خواست عمومی و پایش و مراقبت دائمی از دستاوردهای انقلاب است. اینک در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، لازم است تا تلاش مضاعفی در مسیر حمایت از این دستاوردها و تحقق اهداف متعالی انقلاب انجام دهیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ، مدافعین حرم و مدافعین وطن، چهل و چهارمین سالگرد بهار انقلاب و یوم الله دهه فجر را به ملت قهرمان ایران به ویژه کارکنان ارجمند شرکت ملی گاز ایران و مجموعه همکاران در شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، تبریک عرض می نمایم.

امید است که در سایه الطاف الهی، ایران عزیزمان با عبور از تمامی دشواری ها، به جایگاه رفیعی که شایسته و درخور ظرفیت ها و توانمندی های آن است، دست یابد.»

من الله التوفیق
ریحان بهادر –

مدیرعامل گاز کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت