پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1401 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 131003

استقبال با شکوه از ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در هوای بارانی لنده+تصاویر

مراسم نمادین استقبال از ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در ۱۲بهمن ماه ۵۷،با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در لنده برگزار شد.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، صبح امروز و همزمان باسالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، مراسم رژه موتوری و خودرویی در شهرستان لنده از ورودی شهر لنده تا گلزار مطهر شهدای این شهر برگزار شد.

این مراسم با وجود بارندگی و در هوای بارانی با استقبال با شکوه مردم ومسئولان همراه بود که با طی مسیر خیابان های شهرلنده با حضور در گلزار مطهر شهدا با اجرای مراسم عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا برنامه های دهه مبارک فجر در این شهرستان آغاز شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده گفت: انقلاب اسلامی در ادامه حیات خود طلیعه چهل و چهارمین خویش را در حال جشن می‌گیرد که تعالی و اندیشه‌های امامین انقلاب را اجرایی کرده است.

وی افزود: ملت ایران تا قبل از انقلاب زیر یوغ رژیمی بود که دست‌آویز رژیم سفاک امریکای جنایت‌کار بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده افزود: عظمت و قدرت ایران اسلامی در منطقه و خاورمیانه بر تمام جهانیان اثبات‌شده است.

وی گفت: جهادتببین یکی از نیازهای ضروری در جامعه است که باید به آن توجه کافی شود و جنایات وحیانت های دوران پهلوی را برای نسل جوان بیان کرد.

الهی نیا تأکید کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید به‌درستی تبیین شود چراکه دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق هیچ‌گاه دست از دشمنی خود برنمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی باید برای همه دانش آموزان و آحاد مردم بیان و تبیین شود.

خبرنگار : Mohammad Riahy

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت