پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1401 ساعت 21:11:: شناسه خبر: 131049

۳۳ برنامه مهم در کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در حال انجام است

صدای جنوب: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، با تشریح رویکردهای  کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گفت: ۳۳ برنامه مهم در نقاط مختلف این استان در حال برگزاری است. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام ابراهیم طاوسیان در گلزار شهدای یاسوج اظهار کرد: […]

صدای جنوب:

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، با تشریح رویکردهای  کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر گفت: ۳۳ برنامه مهم در نقاط مختلف این استان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام ابراهیم طاوسیان در گلزار شهدای یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر با عطرافشانی گلزار مطهر شهدا و با گرامیداشت یاد و خاطر ۱۸۰۰ شهید گلگون‌کفن این استان به‌ویژه شهدای جهادگر این سازمان آغاز شده است.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کمیته روستایی و عشایری که مسئولیت آن با این سازمان است در دهه فجر برنامه‌های باشکوهی دارد تا با برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در روستاها، شور و نشاط را به جامعه تزریق کند.
وی ادامه داد: امروز ایستگاه صلواتی با حضور ریاست سازمان جهاد کشاورزی، آقای معتمدی‌پور و مراجعین این سازمان برگزار شد که با پذیرایی و پخش سرودهای حماسی، فضای متفاوتی در این سازمان رقم خورد.
حجت‌الاسلام طاوسیان به همچنین به برگزاری نشست هماهنگی کمیته عشایری و روستایی دهه فجر در سپاه فتح اشاره کرد و گفت: ده‌ها جشن روستایی با برنامه‌های شاد و متنوع در نقاط مختلف این استان در دستور کار است و در این زمینه سپاه با همه توان و ظرفیت‌ها پای کار است.
وی برگزاری جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در روستاهای دیل، دیشموک، چنگلوا، امامزاده‌جعفر، مال‌شیخ و باباکلان را بخشی از برنامه‌های کمیته روستایی و عشایری برشمرد و تصریح کرد: برگزاری میز خدمت در مصلی یاسوج و سازمان جهاد کشاورزی در روزهای ۱۴ و ۱۶ بهمن، رژه موتوری در منطقه زیلایی، مشارکت در برنامه پویش پیشرفت، مسابقات قرآنی و مشارکت در طرح سراسری کاشت یک میلیارد نهال را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این استان خواهد بود.
وی از برگزاری جشنی با شکوه در منطقه عشایرنشین امام‌زاده جعفر در روز ۱۹ بهمن با حضور مردم و مسئولین  و همچنین رژه موتوری و راهپیمایی در منطقه زیلایی بویراحمد همراه با پخش مستقیم از صدا و سیما برای اولین بار خبر داد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رویکرد جهاد تبیین، نشاط‌آفرینی و جهاد خدمت در راس برنامه‌های کمیته عشایری و روستایی ستاد دهه فجر استان افزود: جشن‌های دهه فجر امسال باید از هر نظر متفاوت و باشکوه‌تر باشند تا برای همیشه چشم طمع دشمنان به تضعیف و حذف انقلاب اسلامی را کور کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت