پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 بهمن 1401 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 131234

امام جمعه دهدشت:

برخی مسئولان در بیان دستاوردهای انقلاب لکنت زبان دارند

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: تولیدات کشاورزی ما در سال ۵۶ تنها ۱۷ هزار تن بوده اما به برکت انقلاب اسلامی به ۱۳۰ هزار تن رسیده است.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار مدیروپرسنل جهاد کشاورزی کهگیلویه، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: علی‌رغم همه تلاش‌های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی، اما کشور ما به یک قدرت بزرگ در دنیا تبدیل شده است.

 

امام جمعه دهدشت افزود: همین قدر ما را بس که روزی شاه مملکت دست فلان ملکه را بوسه می‌زد و امروز ابرقدرت‌های دنیا مقابل رهبر ایران زانوی ادب می‌زنند.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که همه ما مدیون انقلاب و نظام و شهداء هستیم گفت: اما برخی مسئولان در بیان دستاوردهای انقلاب لکنت زبان دارند.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر به تشریح برخی دستاوردهای جهاد کشاورزی در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و تصریح کرد: بعد از انقلاب بیش از ۶دهم رشد کشاورزی داشتیم که این یک رشد فزاینده است.

 

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی منحنی کشاورزی رو به سقوط را با شیب تند صعودی کرد.

 

امام جمعه دهدشت خاطرنشان کرد: تولیدات کشاورزی ما در سال ۵۶ تنها ۱۷ هزار تن بوده اما به برکت انقلاب اسلامی به ۱۳۰ هزار تن رسیده است.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: قبل انقلاب کشاورزی ایران را در معرض نابودی قرار دادند و ایران صادر کننده را تبدیل به ایران وارد کننده کردند.

 

وی افزود: در حوزه آب و خاک امروز به یک ظرفیت عظیم بالای ۳۰ برابر رسیده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر عنوان کرد: باید این ظرفیت‌ها را برای نسل جوان بیان کنیم.

 

امام جمعه دهدشت بیان کرد: امروز عشایر ما در سخت‌ترین شرایط بهترین کیفیت زندگی را دارند.

 

وی الگوی کشت در شهرستان را نامناسب عنوان و با بیان این‌که این مهم نیاز به تغییر دارد گفت: برنج غرق‌آبی را دیگر استان‌ها جمع کردند اما در استان ما وجود دارد.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: کارشناسان پهنه می‌توانند نفوذ بیشتری داشته باشند و خانه ترویج باید فعال‌تر شود.

 

امام جمعه دهدشت کهگیلویه را مصداق آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم عنوان و تصریح کرد: در کنار دو سد مارون و کوثر اما لب‌های ترک‌خورده زمین را می‌بینیم.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود تنظیم بازار و نارضایتی مردم از گرانی و کیفیت پایین برخی اقلام را یادآور شد و گفت: در دهدشت گرانی مغازه به مغازه است، کیفیت نان به گونه‌ای است که مع‌العصف خیلی از مردم دهدشت نان خود را از نانوایی‌های دهدشت نمی‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر نان را قوت غالب مردم عنوان و خواستار نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی در این راستا شد.

 

وی عدم برگزاری جلسه تکریم مدیر سابق جهاد کشاورزی را کار نامناسب عنوان و بیان کرد: مدیر زحمت می‌کشد تلاش می‌کند باید با تکریم و احترام با او برخورد شود، این کار مناسبی نبود و جبران شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت