پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 بهمن 1395 ساعت 05:11:: شناسه خبر: 13200

برگزاری جشن انقلاب در روستای سواری؛

بخشدار سرفاریاب:دولت یازدهم خدمات ارزنده ای در روستاها انجام داده است

بهترین تبلیغ برای خدمات دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای است که انجام می دهد.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

در  هفتمین روز از دهه مبارک فجر جشن با شکوهی با حضور مسولان شهرستان چرام و اقشار مختلف مردم در روستای سواری برگزار شد

به گزارش صدای جنوب، در این مراسم که فرماندار شهرستان چرام، امام جمعه سرفاریاب و جمعی از مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند بخشدار سرفاریاب ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در سخنانی گفت: جوامع روستایی و عشایری زحمت‌کشان بی‌ادعایند زیرا با تکیه بر توان خود مولد و اشتغال‌زا هستند که این نعمتی بزرگ برای نظام و انقلاب است.

غلام حسن آتش‌سودا با بیان اینکه در دهه فجر سال قبل وعده هایی به مردم منطقه پشته زیلایی دادیم افزود: امروز در مقابل شما مردم عزیز سربلندیم چون با تلاش‌های دلسوزانه دکتر خادمی استاندار محترم و پیگیری‌های دکتر فتاح‌پور فرماندار شهرستان چرام بیش از هشتاد درصد وعده‌هایی که در دولت تدبیر و امید داده شد اجرایی و عملی شد و بقیه نیز به همت دولت‌مردان تدبیر و امید اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: از جمله قول‌هایی که به مردم داده شد و از نیازهای اساسی و  به حق مردم این منطقه بود بحث گازرسانی به پشته زیلایی بود که به لطف خدا امروز  مشعل گاز در خیلی از خانه‌ها روشن است.

بخشدار سرفاریاب با بیان بخشی از خدمات دولت تدبیر امید اضافه کرد: عمق محرومیت در منطقه در گذشته بسیار گسترده بود ولی با اقدامات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید بخش مهمی از مشکلات مردم پشته زیلائی حل شده است.

آتش سودا اختلال شبکه‌های موبایل و تلویزیون را یکی از مشکلات منطقه پشته زیلائی دانست و با تاکید بر پیگیری جهت رفع این مشکل گفت: ضعف آنتن‌دهی در بسیاری از نقاط کشور وجود دارد ولی منطقه ما چون کوهستانی است بر این  مشکل افزوده است.

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب تصریح کرد: طرح‌های زیادی در منطقه به همت دولت تدبیر و امید اجرا شده و در برنامه داریم که مسولان شهرستان را به همراه فرماندار محترم به روستای مندان و آب ماهی  بیاوریم تا مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات این منطقه قرار گیرند.

وی به وضعیت جاده ارتباطی بید انجیر و روند پیشرفت آن اشاره و با بیان اینکه حدود سه کیلومتر از این جاده با اعتبار ی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط اداره راه و شهرسازی آسفالت شده اضافه کرد: با همکاری نماینده محترم مردم در مجلس و پیگیری‌های فرماندار شهرستان دستگاه‌های راهداری در جاده بید انجیر مشغول به کار هستند.

آتش سودا اظهار کرد: به خاطر قولی که به مردم منطقه بید انجیر دادیم داریم از جیب خودمان هزینه می‌کنیم تا هم مشکل مردم رفع شود و هم  قولی که یک مسئول دولت تدبیر و امید داده عملی شود.

رئیس شورای اداری بخش سرفاریاب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جاده‌ای که قرار بود بین مزارع کشاورزی روستای مندان جهت رفاه کشاورزان احداث شود مطالعات آن انجام شده و در همین بهمن ماه امسال کلنگ احداث آن زده خواهد شد.

بخشدار سرفاریاب تصریح کرد: بیایید با وجدان بیدار در مورد خدمات دولت تدبیر و امید قضاوت کنیم، به کسانی که دولت را تخریب می‌کنند می‌گوییم ما نه تخریب می‌کنیم و نه تبلیغی برای فریب مردم انجام می‌دهیم

وی اضافه کرد: تبلیغ ما خدماتی است که دولت انجام داده، دولت یازدهم بهترین خدمات را آورده و در دل روستاهای محروم  انجام داده است، این بهترین تبلیغ برای خدمات دولت تدبیر و امید است.

خبرنگار:موسی باوند

????????????????????????????????????

????????????????????????????????????

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت