پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1395 ساعت 04:11:: شناسه خبر: 13249

غلامعلی رجایی:

آیت الله هاشمی هم چنان مظلوم است/هدف مخالفان برجام و اسرائیل مشترک است

کشور با خرد و تعقل رشد کرده و خواهد کرد امیدواریم مملکت هاشمی ساز و خمینی ساز زنده بماند بعد از رفتن چنین مردان بزرگی وظیفه خود را فراموش نکنیم و تکلیف را احساس کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلامعلی رجایی عصر روزسه شنبه در همایش بررسی پدیده انقلاب که به همت سازمان مردم نهاد یاران مانا در دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: خلأ نبود بزرگانی چون آیت الله هاشمی تلخ است،هم چنان که دوران حیاتش مظلوم بود در دوران مرگش هم مظلوم شد.
مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع ایشان تصریح کرد: یقیناً تهران بعد از تشییع امام به باشکوهی تشییع هاشمی به خود ندید.
وی با اشاره به جوسازی رسانه‌ای علیه هاشمی تصریح کرد: هیچ گاه حاضر به شکایت یا جواب دادن به چنین مطالبی نبود.
رجایی هاشمی را دست پرورده مکتب امام خواند و گفت: امام گرچه در اوج توکل به خدا بود اما به مردم تکیه می کرد هاشمی هم چنین بود.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه پس از جنگ مملکتی که تحویل آیت الله هاشمی دادند اوضاع خوبی نداشت،تصریح کرد: روابط با منطقه خراب و خزانه خالی بود اما هاشمی با کمک رهبری ارتباط با عربستان برقرار کرد .
رجایی به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و بیان کرد: ۴۸۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور با ۲۲ میلیون متر مربع زیر بنا،پنج میلیون فارغ التحصیل و ۱۵۰ هزار کادر علمی فعال است، اینها کوثر است.
وی افزود: هاشمی در زندان سیاسی زمان شاه که قرآن دست کسی نمی دادند با حافظه خود ۲۵ جزء قرآن را حفظ کرد.
رجایی با بیان اینکه جنگ را واقع گرایی هاشمی خاتمه داد، گفت:با این کار خوشحال بود و می گفت با ختم جنگ باعث شدم مردم ایران کشته نشوند همین طور مردم عراق چون بیشتر کشته می دادند.
وی به نقش مرحوم رفسنجانی در برجام اشاره کرد و با بیان اینکه بزرگترین نگرانی آیت الله از افراط و تفریط بود، گفت: برجام را آقای هاشمی کمک و تقویت کرد.
مشاور آیت الله هاشمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، افزود: برجام جنگ را از ما دور کرد،بنادر ما را از تحریم درآورد،تولید و فروش نفت را سر و سامان داد.
رجایی افزود: در برخی مسائل دولت از پیگیری برجام خسته شد و به تعبیری قصد کناره گیری از برجام داشت هاشمی در ملاقات با دکتر روحانی از او خواست ادامه دهد و امتیاز بگیرد.
وی با بیان اینکه رهبری برجام را حمایت کردند و اگر غیر از این بود مگر رهبری قدرت نداشتند برجام را متوقف کنند و یا دولت حق داشت مخالف نظر رهبری عمل کند؟ نقدهای در مخالفت برجام را دور از انصاف دانست و تصریح کرد: مخالفان برجام چیزی را هدف می گیرند که اسرائیل هدف گرفته است.
رجایی تأکید کرد: کشور با خرد و تعقل رشد کرده و خواهد کرد امیدواریم مملکت هاشمی ساز و خمینی ساز زنده بماند بعد از رفتن چنین مردان بزرگی وظیفه خود را فراموش نکنیم و تکلیف را احساس کنیم.

IMG-20170207-WA0072 IMG-20170207-WA0071 IMG-20170207-WA0064 ۲۰۱۷۰۲۰۷_۱۷۴۹۴۴

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت