پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 بهمن 1395 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 13260

حجت الاسلام صلواتی:

مردم قدردان دولت تدبیروامیدهستند/فرهنگ ما دچار آسیب جدی شده است

مردم قدردان و شکرگذار دولت تدبیروامیدهستند و حرف های ما نیز در مخالفت با برجام نیست اما اسفالت ۳کیلومتر جاده چرا باید ۲سال زمان ببرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه قلعه رئیسی در جشن روز فرهنگ وانقلاب بخش چاروسا گفت:هدف امام راحل (ره) درتشکیل انقلاب اسلامی و سرنگونی نظام ستمشاهی زمینه سازی برای تحقق حکومت حضرت مهدی (عج) بود.
حجت الاسلام اسمائیل صلواتی تدین شجاعت ،مهمان نوازی، غیرت ،گذشتت ونجابت را ویژگی بارز مردم ایل طیبی دانست و خواستار انتقال این ویژگی ها به نسل جوان شد.
وی با انتقاد از کم رنگ شدن بخشی از این خصلت ها در جامعه گفت:
بزرگان ایل طیبی باید فرهنگ ناب این ایل را پاس بدارند و آن را ترویج نمایند.
صلواتی با بیان اینکه فرهنگ ما دچار آفت و آسیب جدی شده است به مرورر اداب وسنت های قدیمی رایج دراین منطقه پرداخت وگفت:
میراث بزرگان ما و سنت حسنه پیامبراعظم (ص )ازدواج آسان است اما متاسفانه امروزدرجامعه ما ازدواج با توقعات زیاد و مهریه های سنگین تبدیل به بلا و بحران شده است.
صلواتی گفت نیاز است که بزرگان ایل طیبی در زمینه ترویج ازدواج آسان برای جوانان بیشمار منطقه تلاش نمایند.
امام جمعه قلعه رئیسی فضای مجازی و استفاده بی رویه وغیرمنطقی از آن را سبب کمرنگ شدن گفتگو ومعاشرت خانواده ها دانست و بر مدیریت این فضا تاکید نمود.
وی گفت در گذشته همه خانواده ها دور هم جمع می شدند اما امروز (وای فای) همه را جمع می کند درحالی که گسست ها وبی اخلاقی های ان سبب جدایی بیشتر مردم می شود.

حجت الاسلام صلواتی از خودگذشتگی در نزاع های موجود و اصلاح رفتار مخاطره امیز را وظیفه همیشگی بزرگان ایل طیبی خواند و بر ترویج روحیه گذشت و اصلاح در جامعه تاکید نمود.
صلواتی رسوم غلط در مراسم شادی و غم از جمله مراسم های تشییع جنازه را آفتی دیگر دانست و افزود:تیراندازی ،سرو غذاهای زیاد و اهنگ خوانی در اینگونه مراسمات غیرضروری می باشد.
امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به انتقاداتی که به سخنانش در بعضی محافل می شود نیز گفت:مردم قدردان و شکرگذار دولت تدبیروامیدهستند و حرف های ما نیز در مخالفت با برجام نیست اما اسفالت ۳کیلومتر جاده چرا باید ۲سال زمان ببرد.
صلواتی افزود انسان سرگیجه می گیرد از کارهای بعضی افراد واینکه همواره با توجه به شرایط انتخاباتی و منفعت شخصی از اصلاح طلبی و اصولگرایی تغییر موضع می دهند.
صلواتی با ناکیدبر اینکه مخالف جریان اصلاح طلبی نیستم و به ان هاییکه متدین هستتد علاقمندم اظهارداشت:افراد نباید منفعت ها وغنیمت ها را فدای جریان سیاسی کنند.
وی ازهمه جریان ها خواست که مطیع اوامر ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای در همه شرایط باشند و فتنه ۸۸را خط قرمز خود بدانند.

۲۰۱۷۰۲۰۸_۱۰۱۶۲۹ ۲۰۱۷۰۲۰۸_۱۰۲۵۳۳

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت