پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1395 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 13329

استاندار:

اجرای طرحهای بزرگ راهسازی دستاورد دولت یازدهم درکهگیلویه وبویراحمد است

خادمی گفت:اجرای طرح های بزرگ راهسازی دستاورد مهم دولت تدبیر و امید در این استان است که چشم انداز روشنی برای توسعه به ویژه در بحث گردشگری ایجاد کرده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای طرح های بزرگ راهسازی دستاورد مهم دولت تدبیر و امید در این استان است که چشم انداز روشنی برای توسعه به ویژه در بحث گردشگری ایجاد کرده است.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح راهسازی جاده دوگنبدان، باباکلان به بی بی حکیمه (س) اظهار داشت: تلاش برای خارج کردن برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد از بن بست ارتباطی، اتصال این استان به شبکه ریلی کشور، دسترسی آسان به دریا از طریق بنادر جنوبی و توسعه فرودگاه ها از اولویت های اصلی در دولت تدبیر و امید بوده که طرح های خوبی با پیشرفت فیزیکی مطلوب در دست اجراست.
وی بیان کرد: تکمیل طرح های بزرگی چهارخطه جاده ارتباطی بابامیدان، گچساران به بهبهان، یاسوج سمیرم، دهدشت پاتاوه در سال های آینده امکان سفرهای ایمن، حمل و نقل آسان محصولات تولیدی و توسعه صنعت گردشگری با توجه به ظرفیت های فراوان طبیعی این استان را فراهم خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تامین اعتبار طرح بزرگ راهسازی دوگنبدان به باباکلان و بی بی حکیمه (س) از محل اعتبارات نفت بیان کرد: این امر تحقق درخواست های مردمی برای توجه به مناطق نفتخیز است که نشانگر نگاه عدالت محور دولت تدبیر و امید است.
خادمی ابراز کرد: با وجود اینکه تکمیل و افتتاح طرح های پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد در اولویت دولت است ولی هم اکنون برای این ۲ طرح بیش از یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت سرمایه گذاری شده که این امر با همت مسئولان محقق شده است.
وی بیان کرد: طرح تعریض جاده گچساران- باباکلان و بی بی حکیمه در چند فاز اجرا خواهد شد که بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل آن مورد نیاز است.
خادمی ادامه داد: دولت تدبیر و امید، با تمام مشکلات مالی که برگرفته از طرح های نیمه تمام است از ابتدا تاکنون، در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت ویژه تلاش کرده است.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد ابراز کرد: امروز به رغم محدودیت هایی که در بحث تامین منابع و اعتبارات در کشور و استان وجود دارد اما شاهد هستیم که با تدبیر دولتمردان بسیاری از طرحها به سرانجام رسیده است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با همت دولت تدبیر و امید طرح های بزرگ عمرانی و اقتصادی در این شهرستان تکمیل یا آغاز شده است.
غلام رضا تاجگردون ابراز کرد: طرح های مهمی در زمینه های مختلف در گچساران در دست اجراست که با تکمیل آنها تحول بسیار بزرگی در شهرستان ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به کاهش مسیر شهر دوگنبدان به بارگاه حضرت بی بی حکیمه (س) و ایجاد جاده ایمن بیان کرد: ساخت جاده دوگنبدان به بی بی حکیمه (س) امکان دسترسی تعداد قابل توجهی از جمعیت روستایی به جاده ایمن را فراهم می کند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت جاده دوگنبدان به بی بی حکیمه (س) طول مسیر را از ۸۰ کیلومتر به ۵۹ کیلومتر کاهش خواهد داد.
محمد علی علیمردانی افزود: این طرح یک جاده فرعی درجه ۲ را به محور اصلی درجه یک ارتقای خواهد یافت.
وی تصریح کرد: هم اکنون امکان رانندگی با سرعت ۴۰ کیلومتر در جاده دوگنبدان به بی بی حکیمه (س) وجود دارد و با تکمیل این طرح می توان با سرعت ۹۰ کیلومتر در این راه ارتباطی رانندگی کرد.
علیمردانی بیان کرد: قطعه اول و دوم ساخت دوگنبدان به باباکلان با ۱۶ کیلومتر طول و ۶۹۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز شده است.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت