پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 بهمن 1395 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 13338

چرا حضور در ۲۲بهمن امسال حیثیتی است؟

این انقلاب که ۳۸ سال پیش نهالی کوچک بود امروز به درخت بزرگ و تنومندی تبدیل شده که به عنوان قطبی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

تا ساعاتی دیگر راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش صدای جنوب، بدون شک اگر تاریخ ملت ایران را ورق بزنیم ۲۲ بهمن ۵۷ زرین ترین برگ تاریخ این بوم خواهد بود و نه تنها تبدیل به نقطه عطفی در سرزمین ایران شد بلکه توانست معادلات منطقه ای و جهانی را نیز دچار دگرگونی کند.

این انقلاب که ۳۸ سال پیش نهالی کوچک بود امروز به درخت بزرگ و تنومندی تبدیل شده که به عنوان قطبی در منطقه و جهان تبدیل شده است.

کدخدایان جهان نمی توانند تحمل کنند که کشوری عزت و استقلال داشته باشد و از روزی که ملت ایران تصمیم گرفت روی پای خود بایستد و با عزت زندگی کند، قدرت های زورگوی جهان کینه و دشمنی خود را با ملت و دولت ایران آغاز کردند.

کشور ایران تاکنون نه به کشوری حمله کرده و نه به حق دولت و ملتی تعرض کرده اما از همان ابتدای انقلاب صدام جنایتکار با سکوت یا حمایت دولت های منطقه و جهان هشت سال جنگ را به کشور ایران تحمیل کرد و هزاران جوان رشید این مرز و بوم را از ملت گرفتند و میلیاردها دلار به ایران خسارت زدند و هیچ کشوری از ایران حمایت نکرد.

ایران نشان داد که هزینه استقلال بالاست و علیرغم همه این کینه توزی ها هیچ گاه حاضر نشدند سر تعظیم به دولت های زورگو فرود بیاورند و علیرغم اعمال تحریم ها فراوان و تحت فشار گذاشتن ملت اما حاضر نشدند مردم خداباور و ولایت مدار را از انقلاب خود پشیمان کنند.

این روزها اما کینه و عداوت زورگویان و در راس آنها آمریکا عیان تر شده و به فرموده رهبر انقلاب، ترامپ ماهیت آمریکا را روشن تر کرد.

ملت ایران همواره نشان داده که معادلات دشمن را بهم می ریزد و همیشه دشمن را ناامید و خسته کرده است و البته این بار آزمونی سخت تر پیش روی ملت ایران قرار دارد.

ترامپ با اعمال محدودیت برای ۷ کشور برای ورود به خاک این کشور عملا ایران و حامیان و آن را مورد توجه قرار داده و به تعبیری اعلان جنگ کرده است.

ایران عزیز و سرافراز امروز خار چشم عربستان و رژیم کودک کش سعودی است و همین مردم و ملت توانسته تمام قد جلوی زورگویی دولت آمریکا بایستد.

فردا و ۲۲ بهمن ۹۵ حتما تاریخی خواهد شد و دنیا بداند تا ولی فقیه در این کشور وجود دارد و روحیه شهادت در تک تک ملت ایران نهادینه شده تهدید ملت ایران بی فایده خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در دیدار اخیر خود با اشاره به سخن رئیس جمهور جدید امریکا مبنی بر اینکه ایرانیان باید از من بترسند تأکید کردند: ایرانی از تهدید نمی ترسد.

ایشان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه افزودند: مردم در روز ۲۲ بهمن با حضور در خیابانها جواب این حرفها و تهدیدات را خواهند داد.

به گزارش یوپنا، اینک نوبت ملت ایران است تا بار دیگر به آنهایی که هنوز ایران و ایرانی را نشناخته اند نشان دهد تا حد خود را بدانند و بنابراین فردا همه می آییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت