پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1402 ساعت 22:02:: شناسه خبر: 134869

همایش قرض نیکو در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با سراسر کشور سومین همایش ملی قرض نیکو به صورت ویدئو کنفرانس در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب ، مدیرکل کمیته امداد این استان در این همایش ملی گفت: از ابتدای تأسیس کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیش از یک میلیون خدمت در سرفصل‌های مختلف مسکن، جهیزیه، درمان، اشتغال، تحصیل و سایر موارد به مددجویان در این استان ارائه شده است.
قباد مبشری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کمیته امداد برای مددجویان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه است، افزود: صندوق امداد ولایت به صورت کاملا قرض‌الحسنه تسهیلات در اختیار مددجویان قرار می‌دهد.
مبشری با بیان اینکه از ۱۴۳ هزار حساب امداد ولایت استان ۱۱۷ هزار مورد آن، حساب قرض‌الحسنه است، اضافه کرد: از سال ۹۶ با تأسیس صندوق امداد ولایت در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۴۰ هزار و ۷۹۲ مورد وام قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.
وی ضمن تقدیر از مدیران بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت درخصوص همکاری با کمیته امداد در پرداخت تسهیلات، ادامه داد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته، ۱۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت کرد که از این مقدار تسهیلات پرداخت شده ۷۲ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت و مابقی از محل هم افزایی با بانک مهر و رسالت پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح قرض نیکو در صندوق امداد ولایت ادامه داد: براساس این طرح، خیران به هر اندازه‌ای که توان دارند در این صندوق سرمایه گذاری بدون چشم داشت می‌کنند و براساس نیتی که دارند و مبلغی که داده اند تسهیلات قرض الحسنه به خانواده‌های نیازمندان پرداخت می‌شود.
مبشری از مردم و خیران دعوت کرد تا با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و مشارکت در طرح‌های این صندوق از جمله قرض نیکو، یاریگر نیازمندان باشند.
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مددجویان کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در طرح قرض الحسنه نیکو از محل حساب‌های خیران تسهیلاتی به مددجویان اعطا می‌شود.
نادری افزود: پارسال در طرح قرض الحسنه نیکو ده هزار مورد تسهیلات با اعتبار ۱۱۸میلیارد تومان به مددجویان اعطا شده است.
در پایان این همایش ، از تعدادی از سپرده گذاران صندوق قرض الحسنه نیکو کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت