پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 خرداد 1402 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 135999

پیام تسلیت نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت والده مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی درگذشت والده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را تسلیت گفت.

صدای جنوب:

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی درگذشت والده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را تسلیت گفت.

حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت والده سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رحمت خداوند متعال بر سیده مرحومه حاجیه زهرا فروزانی خدایش رحمت کند و او را با جده ش فاطمه زهرا محشور کند.

بانویی که در نگاهی دوستان و بستگانش به عنوان خانم و بانویی فامیل دوست، صبور، مهربان و فداکار در کنار ایمانش بود خدایش با تمام این خوبی ها محشورش کند. آنچه که این سیده به سوی او رفت یعنی مرگ مسیری است که همه به سوی آن می رویم و از این معبر عبور می کنیم. عبورمان به سوی جزا و پاداش اعمال و نتیجه آنچه کرده ایم و آنچه را که به شخصیت خود متعلق ساخته ایم است‌. خدا کند برای این لحظه برای انتقال از این دروازه آخرت به سوی آخرت همه آماده باشیم که آمادگی برای مرگ یعنی همیشه در هر لحظه بهترین رفتار را انجام دادن است.

خداوند متعال او را رحمت کند که فرزندان نیک و شایسته ای تربیت کرد. و مخصوصا تسلیت صمیمانه به جناب آقای دکتر اجتهادی، عزیزی که دیندارانه سال ها سال به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرد،عرض میکنم. همچنین تسلیتی به فرزندان عزیز وی و بستگان بزرگوارشان و به سادات بزرگوار و جلیل القدر دارم.

خدای متعال قلب همه شما را در این داغ آرامش بخشد و این آرامش الهی برای شما و بستری برای اجر شما باشد اجر جزیل در مقابل این صبوری که می کند. خداوند متعال همه عزیزان را به بهترین پاداش ها منعم کند پاداش های دنیوی و اخروی…عزیز باشد.

التماس دعا از همه شما عزیزان و بزرگواران خدا حافظ و ناصر شما

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت