پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1402 ساعت 06:03:: شناسه خبر: 136010

ساخت مستند معلم عشایری کهگیلویه و بویراحمدی

مستند “او یک معلم بود” راوی زندگی آقای دانش آموز از معلمان عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته می‌شود.

به گزارش  صدای جنوب ، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: یکی از رسالت های واحد تصویری حوزه هنری استان دنبال کردن سوژه هایی متناسب با سند تحول و زیست بوم این نهاد است تا بتواند به اهدف و چشم انداز فرهنگی مورد نظر در این سند دست یابد.
محمد حسن محمودی افزود: ساخت مستند چهره های ماندگار و اثر گذار عشایری کهگیلویه وبویراحمد یکی از مواردی است که در برنامه این واحد دنبال می شود و در راستای اولویت بندی سوژه های تعریف شده، فیلمنامه ” او یک معلم بود” با محوریت زندگی حاج محمد دانش آموز انتخاب شد.
محمودی بیان کرد: او یک معلم بود به روایت زندگی حاج محمد دانش‌آموز از بزرگان و معتمدان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌پردازد که سالها عمر خود صرف تعلیم و تربیت فرزندان سرزمین مادری خود نمود و پویش های فرهنگی ماندگاری شکل داده اند.
وی با اشاره به ویژگی های انتخاب این سوژه افزود: حاج محمد دانش آموز پس از پایان دوران تدریس در میان مردم راهنما و حلال مشکلات و بانی صلح و سازش در استان کهگیلویه و بویر احمد است.
او یک معلم بود؛ تهیه شده در واحد هنرهای تصویری استان کهگیلویه و بویر احمد به کارگردانی احسان پارسا، بعد از طی شدن فرایند تولید برای عموم علاقمندان به فرهنگ و هنر عشایری به صورت حضوری و برخط اکران خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت