پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1402 ساعت 14:03:: شناسه خبر: 136021

طرح ملی کالا برگ الکترونیک در روستاهای گچساران آغاز شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران گفت: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ابتدای خردادماه در برخی از دهستان‌ها و روستاهای این شهرستان آغاز شد.

صدای جنوب؛

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران گفت: مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک از ابتدای خردادماه در برخی از دهستان‌ها و روستاهای این شهرستان آغاز شد.
صدراله چهره‌آزاد با بیان اینکه طرح ملی کالا برگ الکترونیک حدود یک ماه پیش در سطح شهر آغاز شده است، گفت: این طرح از ابتدای خردادماه در دهستان‌های چهاربیشه، لیشتر، بی‌بی حکیمه، دیل، آرو، امامزاده جعفر و روستاهای کلاغ‌نشین، سربیشه، تلخاب شیرین، پشه‌کان و آب شیرین آغاز و اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: طی روزهای آتی روستاهای بیشتری امکان برخورداری از این طرح را خواهند داشت.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گچساران با اینکه استفاده از کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، اظهار کرد: مزیت استفاده از کالابرگ این است که افراد می‌توانند یک ماه پیش از موعد پرداخت یارانه نقدی، با اعتباری که در حساب‌های متصل به یارانه ایجاد شده است، اقدام به خرید کنند.
وی گفت: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات، قند و شکر، حبوبات، گوشت منجمد گوساله، ۱۱ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.
چهره‌آزاد ادامه داد: فروشگاه های زنجیره‌ای بزرگ شهرستان از جمله دیلی‌مارکت، افق کوروش و رفاه در این طرح مشارکت دارند.
چهره‌آزاد بیان کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک، با تلفن همراه سرپرست خانوار، کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره‌گیری کرده و یا به درگاه اینترنتی shoma.sfara.ir مراجعه کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت