پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 خرداد 1402 ساعت 11:03:: شناسه خبر: 136090

نخستین تذکر سفت و سخت انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نخستین تذکر سفت و سخت انتخاباتی خود را به مدیران داد.

به گزارش صدای جنوب  سید علی احمدزاده، در مراسم بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) گچساران برگزار شد اظهار کرد: همه ما برای خدمت به مردم آمده‌ایم و دولت‌ها سرکار که می‌آیند طبیعی است که تغییرات مدیریتی هم باشد اما امروز خدمت برای همه مردم است و اگر مسئول شدیم باید به همه مردم خدمات‌رسانی کنیم. مردم در دیدگاه حکومت اسلامی همه مساوی هستند.

احمدزاده تصریح کرد: سفر دوم دولت به‌زودی انجام می‌شود و آرام‌آرام برای انتخابات هم وارد می‌شویم و از ۱۹ تا ۲۵ نیز مدیرانی که می‌خواهند نامزد انتخابات شود باید استعفا دهند و دلم می‌خواهد فضای انتخاباتی استان بعد از سفر هیئت دولت آغاز شود.

وی افزود: مطمئن باشید حکومت اراده‌اش بر این است که از آرای مردم صیانت کند دولت و مجلس باید کنار هم باشند تا کارها انجام شود و تعامل هم باید حفظ شود و این تکلیف است.

وی گفت: برای نمایندگان استان احترام قائل هستم و اما روسا و مدیران ادارات هم باید در مسائلی همچون تبلیغات انتخاباتی مراقبت کنند چراکه ما متولیان امر حکومت هستیم و اگر کسی هم بخواهد حقوق مردم را تضییع کند برخورد خواهد شد. چراکه دستگاه‌های نظارتی رصد می‌کنند و باید توجه کرد که با اختلافات چیزی عاید استان نخواهد شد و با همدلی و برادری و وحدت استان را جلو ببریم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت