پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1395 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 13623

نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کهگیلویه برگزار شد+جزئیات وتصاویر

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه گفت:۱۰ کمیته برای هماهنگی خدمات سفر تشکیل و برای هر کمیته وظایفی تعریف شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کهگیلویه با حضور تمامی اعضا وبه ریاست علی پوزش، در محل فرمانداری برگزارشد و درپایان مقرر شد ۱۰کمیته ضمن هماهنگی کامل باهم خدمات مطلوب سفر را به گردشگران نوروزی ارایه نمایند.

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی کهگیلویه در این نشست هماهنگی و انسجام در برگزاری ویژه برنامه‌های نوروز را یک ضرورت خواند و اظهار داشت: ۱۰ کمیته برای هماهنگی خدمات سفر تشکیل و برای هر کمیته وظایفی تعریف شده است.

رئیس میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه سفر گردشگری را امری فرابخشی دانست و گفت: عملکرد همه نهادها و ادارات در هر چه بهتر اجرا شدن برنامه‌های نوروز مؤثر است.

سیاوش زمان با اشاره  به قابلیت‌های گردشگری وسیاحتی ،زیارتی شهرستان، کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی سفر را شامل حمل و نقل، خدمات امداد و نجات،خدمات ترافیکی، هماهنگی امور شهرداری، اسکان، نظارت و تنظیم بازار،ارزیابی عملکرد، اطلاع‌رسانی و فرهنگی و خدمات بهداشتی عنوان کرد.

وی افزود: شرایط آب و هوایی و جاذبه‌های گردشگری به ویژه آثار تاریخی همه ساله گردشگران و مهمانانی را راهی این شهرستان می‌کند.

این مسئول  بافت قدیم دهدشت را به عنوان یکی از آثار مهم تاریخی برشمرد و گفت: به رغم مکاتبات و مصوبه‌های گذشته هیچ اقدامی در جمع‌آوری احشام حریم بافت انجام نشده است.

زمان بیان کرد: شهرداری موظف است این احشام را شناسایی و به شبکه بهداشت معرفی کند تا از طریق هماهنگی با مراجع قضایی دستورات لازم برای برخورد صورت گیرد.

سیاوش زمان بیان مشکلات مناطق گردشگری در بخش‌ها و گزارش به ستاد اجرایی تا قبل از فرا رسیدن نوروز را لازم دانست و افزود:بنا داریم امسال با کمترین مشکلات به استقبال انبوه مسافران نوروزی برویم.

وی از ادارات متولی خواست نسبت به نصب علائم هشدار دهنده در حریم رودخانه‌ها و مناطق مخاطره آمیز اقدام کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی کهگیلویه  در ادامه به کنده‌کاری‌های سطح شهر دهدشت اشاره کرد و گفت: حفاری‌های انجام شده در خیابان اصلی ورودی شهر و کوچه متصل به آن که با گذشت چندین ماه هنوز بلاتکلیف مانده ظرف یک ماه آینده ترمیم شود.

درادامه شهردار سوق،بخشدارسوق،بخشدار دیشموک ،کاظمی جو رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،افشین رییس اداره صنعت ومعدن ،فرمانده نیروی انتظامی،رهبریان رئیس جمعیت هلال احمر ،رییس اداره اموزش وپرورش وبرخی دیگر از مدیران بر امادگی خود برای پذیرایی ازمهمانان نوروزی  تاکیدنمودند.

فرماندار کهگیلویه درپایان این نشست ضمن جمع بندی گفتگوها اظهارداشت:برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و مهمانان نوروزی لازم است کمیته‌های ۱۰ گانه مصوبه‌های ستاد اجرایی را عملی کنند.

علی پوزش افزود: فضای شهری باید آماده پذیرایی از مسافران و طوری باشد که نشان دهد ظرفیت پذیرش گردشگران را دارد.

وی با بیان اینکه چاله‌ها و کنده‌کار‌ی‌های دهدشت فضای شهر را زشت کرده است، افزود: نظافت عمومی شهر حداقل برای ایام نوروز رعایت شود.

پوزش با اشاره به چاله‌های ورودی شهر از سمت جاده اصلی سادات گفت: در تقاطع این مسیر تاکنون چندین فقره تصادف رخ داده است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر کهگیلویه افزود: با توجه به اینکه این ورودی از مسیرهای اصلی شهر است شهرداری این مسیر را در اولویت لکه‌گیری قرار دهد.

پوزش کمربندی روبروی اداره راه و شهرسازی را از دیگر محورهای نیازمند ترمیم و لکه‌گیری دانست و افزود: تا زمان زیرسازی، موقتاً برای تعطیلات نوروز روکش آسفالت شود.

وی تجهیز و آماده‌سازی مدارس محل اسکان مسافران نورزی را ضروری خواند و گفت: ممنوعیت نصب بنرهای ترحیم در سطح شهر یکی از موارد ضروری است که باید در شورای فرهنگ عمومی به تصویب برسد.

۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۶۲۳ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۵۲۴ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۶۰۱ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۳۲۴ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۳۰۵۰ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۳۰۵۸ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۳۱۰۷ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۷۲۱ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۷۱۲ IMG-20170214-WA0006 ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۷۰۳ ۲۰۱۷۰۲۱۴_۰۹۴۶۱۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت