پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1402 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 136251

گروه تخصصی جراحی ابن سینا وارد استان می شود

گروه تخصصی جراحی ابن سینا وارد استان می شود معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: گروه تخصصی جراحی ابن سینا برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران وارد استان می شود. مرادعلی پیوند در جلسه هماهنگی طرح جامع بهداشت و درمان مهرعلوی، هدف از استقرار این گروه جهادی را ارائه خدمات به بیماران و […]

گروه تخصصی جراحی ابن سینا وارد استان می شود

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: گروه تخصصی جراحی ابن سینا برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران وارد استان می شود.

مرادعلی پیوند در جلسه هماهنگی طرح جامع بهداشت و درمان مهرعلوی، هدف از استقرار این گروه جهادی را ارائه خدمات به بیماران و اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش نمادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در استان عنوان کرد.
وی افزود: گروه های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنچاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی،خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارایه می دهد.
معاون توسعه و منابع استانداری، نیت و اهداف مشارکت کنندگان در اردو های جهادی را خدمت به مردم  و کسب رضایت خداوند دانست و اظهار داشت: این گروه جهادی با امیدآفرینی در جامعه و حضور در مناطق محروم  و کم برخوردار موجب دلگرمی مردم  می شوند.
پیوند تصریح کرد: گروه  تخصصی جراحی ابن سینا همانند گروه های جهادی دیگر بدون چشمداشت مادی در بین مردم  حاضر می شوند  و هر آنچه از دستشان برمی آید برای سلامت مردم و محرومیت زدایی از چهره  شهر و روستاها انجام می دهند.
وی عنوان کرد: این تیم پزشکی تخصصی ۵۵ نفری از یکم شهریور تا سوم همین ماه به مدت سه روز در مناطق محروم مشغول به ارائه خدمت خواهند بود.
معاون توسعه و منابع استانداری تصریح کرد: گروه جهادی پزشکی طی سال های اخیر چندین مرحله به این استان سفر کرده اند و در مناطق محروم و دورافتاده استان به ارائه خدمت به افراد بیمار و تحت پوشش نهادهای حمایتی و محرومین پرداخته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت