پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 بهمن 1395 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 13701

جزییات طرح توزیع سبد امنیت غذایی اعلام شد

افراد برای دریافت سبد غذایی خود باید به یکی از ۶ هزار فروشگاه اتکا، اسکاد (اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت)، امکان، فرهنگیان، تعاونی مصرف محلی، سپه، رفاه و شهروند در سطح کشور مراجعه کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

سه و نیم میلیون خانوار بسته حمایت غذایی دریافت می‌کنند.

به گزارش صدای جنوب، توزیع سبد امنیت غذایی برای اقشار محروم و آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی در سراسر کشور در هفته جاری آغاز شد و در این مرحله از توزیع سبدهای امنیت غذایی ۱۱ میلیون نفر  تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 برای خانواده‌های یک نفره ۳۰ هزار تومان، برای خانواده‌های دو نفره ۵۰ هزار تومان و برای خانواده‌های بیشتر از این جمعیت به ازای هر نفر ۱۰ هزار تومان به حساب سرپرستان این خانواده‌ها واریز شده است.

 این افراد برای دریافت سبد غذایی خود باید به یکی از ۶ هزار فروشگاه اتکا، اسکاد (اتحادیه سراسری تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت)، امکان، فرهنگیان، تعاونی مصرف محلی، سپه، رفاه و شهروند در سطح کشور مراجعه کنند.

اقلام این سبد شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، حبوبات، ماکارونی، لبنیات، روغن مایع، رب گوجه فرنگی و خرما است که مشمولان می‌توانند به تناسب اعتبار واریز شده به حساب آنها، نسبت به دریافت سبد غذایی خود از هر نام تجاری (بِرند) مد نظر، اقدام کنند.

 اعتبار سبد حمایت غذایی از ردیف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۹۵ کل کشور (از محل حذف یارانه نقدی خانوارهای غیرنیازمند) تامین شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت