پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1395 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 13737

مشروح بیانات ائمه جمعه یاسوج،دهدشت و گچساران

هیچ کشوری با توجه به قدرت نظامی ایران توان مقابله را ندارد و با رهنمودهای ولایت فقیه هر گونه تهدیدی در همان لحظه خنثی خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماز,عبادی سیاسی جمعه با حضور مردم متدین کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

مشروح سخنان ائمه جمعه در زیر امده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پیام عزت خواهی ملت ایران را نشان داد

امام جمعه یاسوج گفت: راهپیمایی باشکوه و دشمن هراس یوم الله ۲۲بهمن سال جاری بار دیگر پیام آزادی خواهی، استقلال و ایستادگی ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی را به رخ جهانیان و به ویژه استکبار جهانی به اثبات رساند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت که فریاد آزادی خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به رجز خوانی های این روزهای دولتمردان آمریکا و پشتوانه محکمی برای تداوم و اقتدار روز افزون ایران اسلامی در عرصه داخلی و بین المللی است.
وی بیان کرد که ملت همیشه در صحنه ایران در سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی با راهپیمایی گسترده و دشمن هراس خود پاسخ محکمی به سردمداران نظام سلطه دادند.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی علاوه بر کوتاه کردن دست استبکار و نظام سلطه از ایران، سبب تحقیر آمریکا به عنوان مدعی تنها ابرقدرت غرب شد.
حجت الاسلام حسینی افزود که خدمتگزاران و مسئولان باید بیش از پیش قدردان این مردم و امت همیشه در صحنه ایران اسلامی باشند و با خدمت صادقانه و بی منت زمینه پشتیبانی و وفاداری بیش از پیش آنان به انقلاب را فراهم کنند.
وی از مردم وفادار و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد که با حضور گسترده در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دوشا دوش ملت قدردان ایران، پیوند معنوی و نا گسستنی خود را با آرمان های بزرگ این نظام نشان دادند، قدرانی کرد.
امام جمعه یاسوج با محکوم کردن جنایت و آشوب گری های رژیم منحوس آل سعود در منطقه و یمن گفت که عربستان در طول تاریخ کمترین حرکتی برای مسلمانان و اسلام انجام نداده اما اکنون با حمایت های استکبار و صهیونیسم ها عامل بسیاری از توطئه ها و تفرقه ها در بین کشورهای اسلامی و منطقه شده است.
وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی در زمینه آشتی ملی و فتنه ۸۸ گفت که رهبری موضع قاطع خود را در این راستا نشان دادند و ملت هم با تبعیت از ایشان نفرت خود را همچنان به ساختار شکنان و هنجار شکنان در روز عاشورا دارند.

هدف امریکا از گزینه نظامی تضعیف قدرت علمی و اقتصادی ایران است

امام جمعه دهدشت نیز  با اشاره به برنامه های امریکا و مطرح کردن گزینه نظامی علیه جمهوری اسلامی گفت که تنها هدف امریکا از مطرح شدن این موضوع تضعیف کردن قدرت علمی و اقتصادی ایران است.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه دهدشت با اشاره به اینکه هیچ کشوری توان رویا رویی نظامی با ایران را ندارد، اظهار داشت: سران کشور امریکا می داند ایران کشوری متحد و یکپارچه است.
وی بیان کرد: با توجه به قدرت های علمی و اقتصادی ایران در سالهای اخیر جلوگیری از توسعه اقتصادی و علمی و فلج کردن بازار داخلی، هدف اصلی رئیس جمهور امریکاست.
حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: هیچ کشوری با توجه به قدرت نظامی ایران توان مقابله را ندارد و با رهنمودهای ولایت فقیه هر گونه تهدیدی در همان لحظه خنثی خواهد شد.
وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مردم ایران هیچ گونه تفرقه و مشکلی با هم ندارند، افزود: مردم با حضور پرشور خود در مناسبت های مختلف آشتی ملی خود را به همه جهانیان نشان دادند.
وی یکی از برنامه های اصلی دشمن را تضعیف جامعه روحانیت دانست و گفت: دشمنان قصد دارند مردم را نسبت به روحانیت بدبین و جامعه روحانی را جامعه ای عقب افتاده تلقی کند.

امام جمعه شهر دوگنبدان نیز  با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا گفت: هیچ نقشه ای نمی تواند انسجام مردم ایران را خدشه دار کند.

هیچ نقشه ای نمی تواند انسجام مردم ایران را خدشه دار کند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران اظهار داشت: تجربه تاریخی نشان داده است که مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی همواره در زمان تهدید با همدلی و انسجام بیشتری از نظام مردم سالاری دینی پشتیبانی کرده اند.
وی با یادآوری حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری بیان کرد: این اقیانوس خروشان در جشن بهار آزادی، تجدید بیعت با آرمان های نظام جمهوری اسلامی و مشتی بر دهان یاوه گویان است.
امام جمعه شهر دوگنبدان بیان کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیام های مختلفی به جهانیان داشته که هوشیاری و روحیه پایداری از مهمترین درس های آن است.
حجت الاسلام حجازی ابراز داشت: ملت مسلمان ایران با تهدیدها و فتنه های مختلفی در حدود چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی روبه رو بوده و موضوعاتی مانند جنگ تحمیلی، تحریم و فشارها دیگر هیچگاه نتوانسته خدشه ای در اراده آنان وارد کند.
امام جمعه شهر دوگنبدان با انتقاد از طرح آشتی ملی تصریح کرد: اقوام و ادیان مختلف سرزمین ایران اسلامی سال ها در سختی ها و خوشی ها در کنار یکدیگر زندگی کرده اند و قهری وجود نداشته که اکنون چنین موضوعاتی مطرح شود.
حجت الاسلام حجازی در بخش دیگری از سخنانش به ایام فاطمیه اشاره کرد و از مردم خواست بیشتر از گذشته در حفظ حرمت این مناسبت مهم دینی بکوشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت