پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 بهمن 1395 ساعت 18:11:: شناسه خبر: 13742

امام جمعه سرفاریاب:

تا وقتی دشمن در پی تهدید ایران باشد ما بر قدرت دفاعی خود می‌افزاییم

آمریکا و مقامات تازه کار آن بدانند که باید با زبان تکریم و احترام با ملت ایران سخن بگویند، حضور آگاهانه مردم نشان داد تا وقتی دشمن در پی تهدید و تحریم ملت ایران باشد ما بر قدرت دفاعی خود می افزائیم و همیشه در صحنه خواهیم بود.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

حجت‌‌الاسلام سید فرج الله پژمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سرفاریاب با اشاره به حضور مردم در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مردم با حضور آگاهانه و با شعور خود جواب دندان شکنی به یاوه‌گویان و دشمنان نظام دادند، زیرا این انقلاب از آن مردم است.

به گزارش صدای جنوب، وی حضور مردم را تضمینی برای ماندگاری نظام و پاسخی دندان شکن به دولت جدید ایالات متحده آمریکا دانست و افزود: کسانی که خیال می‌کردند انقلاب به پایان رسیده است دیدند که مردم همچنان علاقه‌مند به انقلاب و در پی دستیابی به آرمان‌های انقلاب خود هستند، آمریکا و مقامات تازه کار آن بدانند که باید با زبان تکریم و احترام با ملت ایران سخن بگویند 

پژمان با تاکید بر  اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتوانه‌ای محکم برای دستگاه دیپلماسی و ارتقای   سیستم‌های موشکی و دفاعی کشور است، خاطرنشان کرد: دشمن در پی اعمال فشار برای توقف پیشرفت‌های دفاعی است، اما حضور آگاهانه مردم نشان داد تا وقتی دشمن در پی تهدید و تحریم ملت ایران  باشد ما بر قدرت دفاعی خود می افزائیم و همیشه در صحنه خواهیم بود.

 خطیب نمار جمعه سرفاریاب در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶ و سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع پرشور مردم آذربایجان در ارتباط با طرح آشتی ملی اشاره کرد و افزود:  مطابق با فرمایشات رهبری ملت ایران با هم قهر نیستند و همواره در همه صحنه‌ها متحد و یکچارچه هستند.

پژمان افزود: کسانی که دم از  آشتی ملی می‌زنند و آن را مطرح می‌کنند به دنبال آن هستند که چهره افرادی را که در فتنه ۸۸ دست داشتند را نزد مردم درست کنند.

وی تصریح کرد: مردم ما با کسانی که می‌خواهند با نظام مقابله کنند و عده‌ای که در روز عاشورا آمدند و می‌خواستند با عاشورا مبارزه کنند هیچ وقت آشتی نمی‌کند.

حجت الاسلام پژمان در بخشی از سخنان خود تذکری هم به مسولان  در ارتباط با جاده ارتباطی شهر سرفاریاب داد و گفت: جاده سرفاریاب استاندارد نیست، در بارندگی‌های اخیر مخصوصاٌ در تنگ پیرزال مسیر جاده را سنگ و گل و لای به طور کامل فراگرفته بود.

امام جمعه سرفاریاب اضافه کرد:در ارتباط با این جاده بارها تذکر دادیم لذا لازم است که مسئولان محترم فکری برای بهسازی این جاده کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت