پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1395 ساعت 05:12:: شناسه خبر: 13851

سخنی با امام جمعه چرام؛

به جای وقت تلف کردن برای مناظره با موافقان برجام،پیگیر مطالبات مردم از مسئولان استانی و کشوری باشید

بسیاری از جوانان این شهرستان برای حل معیشت ،استقلال اقتصادی و تشکیل خانواده روزها را به شب و شبها را به سختی به روز می رسانند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بنام خدا
در شهرستان چرام به هر خانه ای سر بکشید ،به وضوح می بینید یک یا چند جوان بیکار به انتظار نشسته اند.

بسیاری از جوانان این شهرستان برای حل معیشت ،استقلال اقتصادی و تشکیل خانواده روزها را به شب و شبها را به سختی به روز می رسانند.

شهرستان چرام از نظر بیکاری از بیکارترین شهرهای کشور است.ومعلوم است معدود فرصت های شغلی در این شهرستان به چه کسانی می رسد.به علت عدم رونق کسب و کار جمعیت شهر در حال کاهش،و سطح ثروت شهروندان ان تنزل پیدا کرده.در واقع میتوان گفت بن بستهای جغرافیایی شهرستان چرام عامل بیکاری است.

در حقیقت سکوت مسولین از معضل بیکاری دردناک تر و زیان بارتر است.بنابراین به دلیل منفعت طلبی شخصی و به دلیل ضعف اعتماد بین مردم و مسولین معضل اصلی شهرستانمان پابرجاست و چنگالهای تیز بیکاری تا مرز خفگی گلوی شهرمان را می فشارد.

جوانان شهرستان چرام خسته شدند از بس که پسوند چرام محروم شنیدند. از اول انقلاب تا کنون هنوز این پسوند محروم تغییری نیافته،چرا هنوز در راستای ابادانی و رفع محرومیت شهرستان چرام تلاش نمی شود؟

انچه که امروز جوانان شهرمان را وادار نموده است تا صدای عدالت را فریاد بزنند درد کمرشکن مشکلات و معضلاتی است که بسیاری از جوانان ما با وجود تمام استعدادها و خلاقیت ها یشان سر سجده به دامان اعتیاد نهاده اند.

مسولین باید از نظرات و انتقادات جوانان استقبال کنند،سعی نکنند بدون حضور و هم فکری انها تصمیم بگیرند،در این راستا از جوانانی که مورد اعتماد شهر و دیگر جوانان هستند بهره ببرند.و این را بدانیم که فاتحان بزرگ اسلام جوانان بودند.واین مهم زمانی تحقق می یابد که مسولین و مردم با هم وحدت داشته باشند.

لذا ما جوانان شهرستان چرام از امام جمعه محترم و بزرگوار شهرمان استدعا داریم:این روزها به جای وقت تلف کردن ، برای مناظره با موافقان برجام پیگیر مطالبات مردم از مسولین استانی و کشوری باشند.

لذا از پتانسیل و قدرتی که به عنوان نماینده رهبری دارید در جهت تحقق اهداف نظام که همان خدمت به مردم است استفاده بهینه ای بنمایید

از امام جمعه عزیز میخواهم نشستی با حضور همه جوانان شهرستان از همه سلایق داشته باشند تا کمتر شاهد اسیبهای اجتماعی و فرهنگی باشیم.

به فرموده ایت الله علم الهدی امام جمعه ها امام زاده های هر شهر هستند امیدواریم حضرتعالی قدرت جذب جوانان را داشته باشید .

امام جمعه محترم در باب مناظره با موافقان برجام قضاوت را به مردم که صاحبان اصلی نظام هستند بسپارید همین مردم در انتخابات چند ماه دیگه قضاوت خواهند کرد.

البته از حضرتعالی که فضای بسته و تک قطبی را شکستید و موافقان بی تریبون برجام را دعوت به مناظره کردید سپاسگزاریم.

در پایان کلام گوهر بار امام امت که فرمودند :اقایان ائمه جمعه در نماز جمعه ها دولت را پشتیبانی کنند.
امید است مسولان شهر بر این مشکلات فائق ایند و روزی شاهد اشتغال تمام جوانان در عرصه های مختلف و شهر بدون بیکار داشته باشیم.
سعید رخ افروز

نظرات

  1. همشهری گفت:

    امام جمعه!!!!!!!!!!!!!!!!!! امام!!!!!!!!!!

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت