پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 13922

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

قانون حمایت از آمران به معروف و پاهیان از منکر اجرا شود/آسیب شناسی معضل خودکشی و طلاق در اولویت کاری قرار گیرد

ستاد امر به معروف و نهی از منکر خودکشی و طلاق را به عنوان دو آسیب اجتماعی اساسی در استان به ستاد شهرستانی اعلام کند تا به عنوان اولویت در سال ۹۶ در دستور کار باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه وبویراحمد  عصر روز سه شنبه  در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در کشور تدوین شده گفت: این قانون دقیق مورد مطالعه قرار گرفته و اجرا شود.

سیدموسی خادمی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه زیاد است، افزود: خودکشی و طلاق دو آسیب اساسی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در این دو حوزه کار بیشتری انجام دهد.

وی بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی چندین شورا در حال فعالیت هستند که شورای اجتماعی، عفاف و حجاب، حقوق شهروندی و مبارزه با اعتیاد از جمله این شورا هستند و ستاد امر به معروف و نهی از منکر زیر مجموعه شورای اجتماعی قرار گیرد.

مقام‌ ارشد اجرایی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خودکشی و طلاق را به عنوان دو آسیب اجتماعی اساسی در استان به ستاد شهرستانی اعلام کند تا به عنوان اولویت در سال ۹۶ در دستور کار باشد.

خادمی با بیان اینکه ستادهای شهرستانی برنامه‌های خود از قبیل سخنرانی، کلاس‌های آموزشی، جلسه و سایر برنامه با موضوع این دو آسیب را از هم‌اکنون در دستور کار خود قرار دهد، گفت: انتخاب این دو آسیب به معنای غفلت از سایر آسیب‌ها نیست.

وی با اشاره به انتخاب سه صنف آرایشگران، تاکسیرانی‌ها و پوشاک گفت: آسیب‌های این حوزه‌ها احصا و راهکار لازم برای رفع آنها ارائه شود تا وضعیت اصلاح شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به نقش تشکل‌های مردم نهاد افزود: جلسه و سمیناری با تشکل‌های مردم نهاد حوزه امر به معروف و نهی از منکر برگزار و پیشنهادات و راهکارهای این تشکل‌ها برای کاهش آسیب‌های موجود در جامعه احصا شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت