پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 13965

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات نماد پیوند ملت و نظام است/در انتخابات شورای شهر وروستا به مباحث قومی و قبیله‌ای توجه نکنید

نامزدهای انتخاباتیتوجه کنند که با توجه به ویژگی قومی و قبیله‌ای در انتخابات ثبت‌نام نکنند و کسانی که رای می‌دهند با این ویژگی رای ندهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان تغییر و تحول در بین فرمانداران و بخشداران تا زمان انتخابات وجود دارد.

به گزارش صدای جنوب،فتاح محمدی در خصوص برگزاری انتخابات آتی اظهار داشت: برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری دینی در کشور است و همه موظفیم اوامر مقام عظمای ولایت در خصوص حق‌الناس بودن آرای مردم را محقق کنیم و همه بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات شکوهمند را فراهم کنیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخابات نماد پیوند ملت و نظام است و باید تلاش کرد تا این پیوند بزرگتر شود و با حضور باشکوه مردم در انتخابات پایه‌های نظام ما محکم‌تر و ناگسستنی خواهد شد.

وی افزود: باید بتوانیم با بسترسازی مناسب و انجام نقش پر رنگ خود در وزارت کشور برای تحقق این حماسه اقدام کرده و دین خود را نسبت به انقلاب، نظام و خانواده معظم شهدا ادا کرده و تداوم دهنده آرمان‌های شهدا باشیم.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اصول انتخابات که از سوی مقام معظم رهبری ارائه شد تاکید کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب سه اصل را باید در انتخابات رعایت کرد که اصل امنیت، سلامت و شرکت حداکثری مردم در انتخابات اصول هستند که باید بر آنها تاکید و رعایت کنیم.

محمدی با توصیه به مردم و نامزدهای شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: توصیه می‌کنیم که مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به توانمندی و معلومات هر شخصی به آن‌ها رای دهند که بتواند در بهبود پیشرفت شهر و روستاها کمک کند و به مباحث قومی و قبیله‌ای توجه نکنند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی هم توجه کنند که با توجه به ویژگی قومی و قبیله‌ای در انتخابات ثبت‌نام نکنند و کسانی که رای می‌دهند با این ویژگی رای ندهند.

محمدی در جواب سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال تغییر و تحول در بین بخشداران و فرمانداران تا قبل از انتخابات وجود دارد، یادآور شد: در حال حاضر مورد خاصی وجود ندارد و هیچ کسی هم نمی‌تواند احتمال دهد اما اگر موردی پیدا شود و نظر دهیم که نیاز به تغییر باشد حتما انجام خواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت