پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 13985

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان:

خرد کرد اعتبارات بحران، کمک چندانی به رفع مشکلات نمی‌کند

نوروزی گفت : از این ۳۵ میلیارد تومان برای شهرستان بویراحمد ۱۸ درصد، کهگیلویه ۱۱٫۴ درصد، گچساران ۹٫۷ درصد، چرام ۱۰٫۱ درصد، باشت ۵٫۶ درصد، و برای سایر نقاط استان هم درصدهایی در نظر گرفته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات برای ۲۱۹ پروژه و خرد کردن آن میان این همه پروژه چندان جالب نیست.

به گزارش صدای جنوب، عصر روز چهارشنبه نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور اعضای این شورا در محل سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست یکی از موضوعاتی که در دستور کار قرار گرفت به توزیع ۳۵ میلیارد تومان اعتبارات بحران مربوط بود که البته این نحوه توزیع موجب بروز انتقاداتی در این نشست هم شد.

حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در انی نشست اظهار کرد: در تاریخ ۱۷ آذرماه امسال مبلغ ۳۵ میلیارد تومان به صورت عمرانی به استان برای بازسازی تأسیسات زیربنایی و حوادث ابلاغ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان افزود: همچنین یک مبلغ بسیار ناچیز ۴ میلیون تومانی هم به صورت موردی و کمک بلاعوض برای دو نفر آسیب‌دیده در نظر گرفته شد.

وی گفت: روال کار هم به این طریق بوده که دفتر بحران استانداری برآوردهایی در این زمینه دارد و بر اساس آن اطلاعاتی ارسال شده است.

نوروزی افزود: این ۳۵ میلیارد تومان برای شهرستان بویراحمد ۱۸ درصد، کهگیلویه ۱۱٫۴ درصد، گچساران ۹٫۷ درصد، چرام ۱۰٫۱ درصد، باشت ۵٫۶ درصد، و برای سایر نقاط استان هم درصدهایی در نظر گرفته است.

این مسؤول اظهار کرد: این اعتبارات برای مثال در بویراحمد برای بازسای کانال‌های آب‌های سطحی، تکمیل برج عملیاتی آتش‌نشانی، ساماندهی رودخانه دشت‌روم، کانال هدایت سیلاب شهر چیتاب و احداث خط انتقال آب سرگچینه و برخی از کارهای دیگر صورت گرفته که برخی از آن‌ها هم سنخیتی با این اعتبارات نداشته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در همین خصوص با بیان اینکه نباید اعتبارات را تا این حد خرد کرد که نتوانیم کاری با آن انجام دهیم از اختصاص این ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به ۲۱۹ پروژه انتقاد کرد و گفت: خرد کرد اعتبارات کمک چندانی به رفع مشکلات نمی‌کند.

نوروزی در این نشست به برخی از این پروژه‌ها و اعتباراتی که برای آن در نظر گرفته شده انتقاد کرد و گفت: برای مثال راه بین مزارع، آب برخی مناطق و ساخت راه روستایی چندان با این اعتبارات همخوانی ندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت