پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1395 ساعت 05:12:: شناسه خبر: 14027

نماینده مردم بهبهان واغاجاری درمجلس شورای اسلامی:

بیمارستان ولی عصر (عج) تا سه سال آینده به صورت کامل راه اندازی می شود/دولت در بدترین شرایط مالی به سر می‌برد

حبیب الله کشت زر با اشاره به معضل بیکاری جوانان تصریح کرد: این معضل یک پدیده سراسری است و ما بخاطر این معضل شرمنده جوانان هستیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم بهبهان واغاجاری درمجلس شورای اسلامی عصر روز پنجشنبه در مراسم اجرای عملیات محور بهبهان، رامهرمز که با حضور مسؤولان برگزار شد اظهار کرد: همه پروژه‌های کشور تعطیل یا نیمه تعطیل است.

به گزارش صدای جنوب ،حبیب الله کشت زر ادامه داد: امروز دولت در بدترین شرایط مالی و محدودیت منابع مالی به سر می‌برد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ۸۰درصد از بودجه کشور متکی به نفت است و وضعیت کنونی طوری شده که بودجه کشور را با ۳۰ درصد درآمد فروش نفت باید اداره کرد.

کشت زر خاطرنشان کرد: با توجه به فروش نفت، تکیه دولت بر مالیات است که متاسفانه با توجه به رکود در کشور این امر هم محقق نشده است.

وی گفت: با وجود کمبود بودجه و پراکندگی پروژه‌ها که با مسائل و مشکلاتی روبرو بوده است اولویت ما در پروژه‌های عمرانی و راه‌ها تعریف شده است.

حبیب الله کشت زر در ادامه با اشاره به معضل بیکاری جوانان تصریح کرد: این معضل یک پدیده سراسری است و ما بخاطر این معضل شرمنده جوانان هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در شرایط موجود امیدی نیست که جوانان ما در ادارات و ارگان‌های دولتی استخدام و مشغول بکار شوند.

کشت زر ضمن اشاره به تولید و حمایت از تولید کننده داخلی بیان کرد: تولید و حمایت از تولید کننده می‌تواند نقش بسزایی در اشتغالزایی داشته باشد.

وی ضمن اشاره به وجود امنیت برای سرمایه گذاری در کشور اضافه کرد: سرمایه گذار باید امنیت را لمس کند تا بتواند در پروژه‌های مختلف سرمایه گذاری کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در استان خوزستان و به ویژه شهرستان بهبهان امنیت برای سرمایه گذار محقق شده و این شهرستان زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری است.

کشت زر ادامه داد: فعال کردن پروژه‌های نیمه تمام هم می‌تواند کمک بسزایی در اشتغالزایی داشته باشد و بخش عظیمی از جوانان ما مشغول بکار خواهند شد.

وی گفت: استفاده از نیروهای بومی و توانمندی‌های داخلی شهرستان می‌تواند در پیشرفت پروژه‌ها کمک کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت شهرستان بهبهان بیان کرد: محورهای بهبهان از محورهای اصلی کشور هستند که اتصال چندین استان است.

این نماینده  اضافه کرد: امیدواریم از سال آینده پروژه محور بهبهان به سمت دیلم و چهار بانده کردن آن آغاز شود.

کشت زر ضمن اشاره به پروژه نیمه تمام بیمارستان ولی عصر یادآور شد: بیمارستان ولی عصر (عج) بهبهان تا سه سال آینده به صورت کامل راه اندازی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به اتفاقات اخیر در استان خوزستان اتدامه داد: استان خوزستان با توجه به جایگاهی که دارد، قلب تپنده کشور از نظر اقتصادی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: اقتصاد کشور حول محور خوزستان می‌چرخد و حجم عظیمی ازپروژه‌های ملی در این استان خلاصه شده است و نیاز است توجه ویژه‌ای به این استان شود.

کشت زر ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید توجه خاصی به استان خوزستان در مسئله ریزگردها شود.

وی گفت: نمایندگان استان با دل و جان مسئله ریزگردها را پیگیر هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر در استان خوزستان ومشکلات پیش آمده در خصوص ریزگردها و قطعی آب و برق امیدواریم دولت نگاه ویژه‌ای به استان داشته باشد.

نماینده مردم بهبهان واغاجاری افزود: اعتقاد داریم موضوع گرد و خاک و ریزگردها یک مسئله ملی است و دولت باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد.

کشت زر ضمن اشاره به موضوع ریزگردها تصریح کرد: اگر از مسئله ریزگردها غافل شویم این موضوع به سراسر کشور منتقل خواهد شد.

وی گفت: اگر در هشت سال دفاع مقدس جلوی دشمن گرفته نمی‌شد خوزستان و تمامی استان‌های دیگر اشغال می‌شد.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت