پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1395 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 14059

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:

جشن گازرسانی به دیشموک و چاروسا در دو سال اینده برگزار می شود

فاز سوم کلنگ زنی طرح گازرسانی به بخش های دیشموک و چاروسا با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فاز سوم کلنگ زنی طرح گازرسانی به بخش های دیشموک و چاروسا با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران برگزار شد.

مهندس حمیدرضاعراقی در این ایین اظهارداشت:دولت تدبیر وا مید خدمت رسانی به مناطق مختلف کشور از جمله روستاها و شهرهای دورافتاده وکمتر برخوردار را افتخار خود می داند و برهمین اساس نگاه ویژه ای به طرح گازرسانی به دو بخش محروم چاروسا ودیشموک دارد.

وی افزود گاز دار شدن این منطقه بزرگترین خدمت به مردم است و وقتی که منطقه ای از این نعمت خدادادی برخوردار شود وضعیت ان منطقه در زمینه تغییر فرهنگ ،بهداشت ورفاه نیز پیشرفت می کند.

وی گفت مردم باید اگاه باشند که  گازرسانی هزینه های زیادی دارد و قبوضی که مردم پرداخت می کنند بخش زیادی از ان درحدود ۸هزارمیلیاردتومان بابت تامین یارانه مردم به دولت پرداخت می شود.

وی ذات شرکت ملی گاز را خدمت رسانی به مردم بیان کرد وگفت هیچ نهادویاسازمانی به اندازه شرکت ملی گاز کار نکرده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت درسال گذشته ۳هزارروستا گازرسانی شد و در سال جاری نیز گازرسانی به ۴هزارروستا انجام شده است.

وی طرح گازرسانی به دیشموک را طرحی دشوار خواند و گفت این طرح به سادگی انجام نشد و عملا با توجه به مسافت و فقدان سرانه جمعیت پذیر هم امکان پذیرنبود اما توجه خاص دولت تدبیروامید و حمایت زنگنه وزیر نفت، پیگیری مناسب خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد وتلاش های نماینده کهگیلویه بزرگ جواب داد وامروز فاز سوم این طرح کلنگ زنی گردید.

عراقی تاکید کرد باید همه  همکاری کنید تا این پروژه مهم بدون وقفه انجام شود ودراین راستا می بایست پیمانکار تلاش خود را دو چندان نماید.

وی ویژگی بارز این طرح را حضور مداوم ونظارت همیشگی عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ دانست و گفت باتوجه به سوابق و کاربلدی ایشان و همت همگانی ازجمله فرماندار کهگیلویه  ظرف دو سال اینده جشن گازرسانی به قلعه رییسی ودیشموک را برگزارمی نماییم.

عراقی درپایان تاکیدکرد تامین نقدینگی این طرح ازطرف شرکت ملی گازایران به موقع انجام خواهد شد و در زمینه اعتبار هیچ گونه مشکلی وجودندارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت