پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اسفند 1395 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 14096

فرماندار کهگیلویه:

گازرسانی به بخش‌های دیشموک وچاروسا از آرزوهای رو به تحقق مردم شهرستان است

گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا از آرزوهای رو به تحقق مردم مردم این حوزه مازاد

پایگاه  خبر صدای جنوب:

فرماندار  کهگیلویه  در آیین کلنگ‌زنی فاز سوم گازرسانی به بخش‌های چاروسا و دیشموک که با حضور معاون وزیر نفت و مسؤولان برگزار شده بود گازرسانی به این بخش‌ها را از آرزوهای رو به تحقق مردم دانست و اظهار داشت: این پروژه مهم با وجود پیگیری‌هایی که در گذشته داشته اما در دولت تدبیر و امید به نتیجه مطلوب خود رسیده است.

علی پوزش با بیان اینکه آقای بزرگواری نماینده وقت مردم شهرستان،مدیر عامل سابق گاز استان،استاندار و نماینده فعلی مردم در مجلس کار گازرسانی به چاروسا و دیشموک را با جدیت پیگیری کردند،افزود: شهامت وزیر نفت و همکاری مسؤولان شرکت ملی گاز ایران در محقق شدن پروژه گازرسانی به این دو بخش ستودنی است.

این مسؤول افزود: قلعه رئیسی و دیشموک تنها شهرهای فاقد گاز در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند که با اجرای پروژه تا دو سال آینده به آمار برخوردار از نعمت گاز طبیعی افزوده خواهند شد.

پوزش مصرف بالای برق به علت استفاده از وسایل گرامایشی برقی را عامل بالا رفتن بهای پرداختی برق در بخش‌های شهرستان عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه همکاری مردم در روند پروژه مؤثر است،گفت: انتظار می‌رود دهیاران،شوراها،بخشداران به سرعت بخشیدن پروژه کمک کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت