پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 اسفند 1395 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 14292

یادداشت/

آقای جهانگیری؛ کهگیلویه و بویراحمدی‌ها عیدی نقد می‌خواهند نه نسیه

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

به بهانه سفر اسحاق جهانگیری به کهگیلویه و بویراحمد و با توجه به محرومیت‌هایی که در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف وجود دارد مردم این استان به دنبال وعده‌های عملی و نقد آقای معاون اول هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان که مسوولان همواره از تریبون‌های مختلف اعلام می‌کنند در بسیاری از زمینه‌ها و در حوزه‌ها و عرصه‌های مختلف با محرومیت و آن هم از نوع محرومیت تاریخی مواجه است.

استانی که یک کیلومتر آزادراه ندارد و هنوز بسیاری از روستاها و حتی شهرهای این استان نیازمند امکانات اولیه هستند.

چند روز پیش که برنامه پایش اجتماعی از شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی را مشاهده می‌کردیم و در این برنامه پر مخاطب برخی از مشکلات عدیده در حاشیه شهرهای استان از جمله در خود شهر یاسوج مرکز استان را نظاره‌گر بودیم تازه به عمق محرومیت بیشتر پی بردیم.

مسؤولانی رده بالا از مرکز هر از چند گاهی به این استان سفر می‌کنند و وعده‌هایی می‌دهند که رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی این اخبار دل خوش کننده را به طور وسیع پخش می‌کنند و همین موجب ایجاد امیدواری در میان مردم می‌شود.

اما چه بد است که مسؤولی آن هم از نوع رده بالا و در حد وزیر و بالاتر از آن وعده‌‌ای در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد بدهد و مردم به آن دل خوش کنند اما عملیاتی و اجرایی نشود.

مردم این استان درد محرومیت را در هر حوزه‌ای اعم از آب و راه و برق و آموزش و الی آخر احساس کرده‌اند و اکنون نه درد محرومیت بلکه بیشتر از همه یک درد و آن هم عقب ماندگی از سایر استان‌ها را احساس می‌کنند.

چرا که به لطف خدمات این نظام بسیاری از محرومیت‌ها رفع شده اما به موازات حرکت ما در این استان سایر استان‌ها با شتاب بیشتری گام برمی‌دارند.

همین موجب شده که به رغم رفع بسیاری از محرومیت‌ها اما عقب‌ماندگی از سایر استان‌ها به خوبی احساس شود لذا استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر ظرفیت و تحمل وعده بی‌عمل از سوی مسؤولان به خصوص مدیران طراز اول کشور را ندارد.

آن گونه که شنیده‌ایم اسحاق جهانگیری سفری به استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت که باید از هم اکنون به آقای معاون اول خوشامد گفت و بعد از آن توصیه کرد که مردم استان منتظر وعده‌های عملی شما هستند.

قاسم خشت زر

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت