پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1395 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 14426

تشریح عملکرد اداره منابع طبیعی کهگیلویه/مدیران با کاشت درخت به استقبال هفته منابع طبیعی رفتند

همزمان با اغاز هفته منابع طبیعی مدیران کهگیلویه اقدام به غرس درخت نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت ۱۵ اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی مسؤولان شهرستان ظهر امروز در محوطه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نهال غرس کردند.

رئیس اداره منابع طبیعی کهگیلویه در این مراسم صیانت و حفاظت از انفال و منابع طبیعی را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: در راستای پاسداشت هفته منابع طبیعی برنامه‌هایی در شهرستان تدارک دیده شده است.

هدایت الله اویزش با بیان اینکه سه گلزار شهدا در روستاهای شهرستان زیتون‌کاری خواهد شد،تصریح کرد: روز چهارشنبه با هماهنگی بسیج، بنیاد شهید،جوامع محلی و سمن‌ها در یادمان شهدای گمنام نهال غرس می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات اداره منابع طبیعی نیروی انسانی و وسایط نقلیه را از عمده‌ترین نیازهای این اداره برشمرد و گفت: ۳۲۶ هزار هکتار منابع طبیعی تنها با ۱۲ نفر قرق‌بان اداره می‌شود.

آویزش افزود: سالجاری ۱۴۹ فقره پرونده تخلف در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری روانه مراجع قضایی شده است.

وی از خلع ید ۴۹۸ هزار متر مربع از اراضی منابع طبیعی طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد و افزود: در حوزه حقوقی ۱۷۱ رأی به نفع سازمان صادر شد.

آویزش تصریح کرد:با همکاری نیروهای محلی و سازمان‌های مردم نهاد ۵۰۰ هکتار گیاه آنغوزه در دیشموک و ۲۵۰ کیلو گیاه دارویی در مناطق گرمسیری زیر کشت رفت.

وی از تمدید ۳۰۰ فقره پروانه مرتع‌داران،اجرای ۵۳۹ متر مکعب پروژه آبخیزداری و تولید ۵۰ هزار نهال از گونه‌های اکالیپتوس،ابریشم هندی و کنار در مناطق خلیفه‌ای،کوهبرد و نهضت آباد به دیگر عملکرد منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طی سالجاری نام برد.فارس

IMG-20170305-WA0006 IMG-20170305-WA0005 IMG-20170305-WA0004 ۱۳۹۵۱۲۱۵۰۰۱۲۳۲_Test_PhotoH.JPGIMG-20170305-WA0002

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت