پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1395 ساعت 04:12:: شناسه خبر: 14472

تمجید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران شهرستان کهگیلویه/جشنواره شعر زاگرس،فروردین ۹۶در یاسوج برگزار می شود

رضادهبانی پور حضور مدیران ادارت و مشارکت انها در برنامه های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه را مایه دلگرمی دانست و این اقدام راارج نهادن به مقوله فرهنگ ذکر نمود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد در اختتامیه جشنواره شعرمنطقه ای ققنوس یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت وبر ادامه راه  و زنده نگاه داشتن یاد انها تاکید کرد.

رضادهبانی پور حضور  مدیران ادارت کهگیلویه  و پیگیری ومشارکت انها در برنامه های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را مایه دلگرمی دانست و این اقدام راشهرستان ارج نهادن به مقوله فرهنگ ذکر نمود .

وی به برگزاری جشنواره شعرزاگرس در نیمه دوم فروردین ۹۶درشهریاسوج اشاره کرد و این جشنواره را فرصت  مناسبی برای  شاعران استان  دانست.

دهبانی پور تصریح کرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند خیلی از بخش ها با مشکلات و کمبود منابع مالی روبروست واجرای برنامه های متنوع فرهنگی نتیجه تلاش وکوشش همکاران در سراسر استان و مبتنی بر اراده انها است.

وی شعر را ظرفیتی مهم در پویایی ونشاط جامعه معرفی کرد و افزود عرصه شعرباقدمت  خود و پیوند با فرهنگ شهرهای استان بویژه کهگیلویه  و وجود شاعران بنام در تحقق پویایی جامعه  نقش دارد.

دهبانی پور جوشش درونی شعر شاعر را ضرورت خواند وگفت شعر به همه زمان تعلق دارد و اگر شاعری در این مورد ضعفی داراست در زمینه برطرف شدن ان گام بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد خطاب به شاعران برگزیده نیز گفت باید بیاموزیم و بکوشیم تاشعرمان خریداری درعرصه عمومی داشته باشد.

وی در پایان  اشتیاق جوانان را امتیازی  درعرصه شعر خواند و گفت باید مقوله شعروشاعری  وبستر ان به حدی رسانده شود تا مردم فرهنگ دوست استان بویژه شهرستان کهگیلویه  اقناع شوند.

DSC_0010

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت