پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 14526

بخشدار مرکزی کهگیلویه:

دهیاران عملکرد دولت را برای مردم بازگو کنند تا مظلوم واقع نشود

در دو سال اخیر تحول عظیمی در حوزه عمرانی روستاها حاصل شده است بطوریکه اغراق نیست اگر بگوییم بسیاری از خدمات ارائه شده در بخش مرکزی با خدمات ۳۸ سال گذشته برابری می‌کند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست بخشدارمرکزی کهگیلویه و  دهیاران این  بخش برگزار شد و مسایل زیادی از جمله فرارسیدن سال نو،انتخابات پیش رو،عملکرد دولت تدبیر وامید در روستاها مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش صدای جنوب،سیدشرمت الله حسینی پرور در سخنانی اظهارداشت:در دو سال اخیر تحول عظیمی در حوزه عمرانی روستاها حاصل شده است بطوریکه اغراق نیست اگر بگوییم بسیاری از خدمات ارائه شده در بخش مرکزی با خدمات ۳۸ سال گذشته برابری می‌کند.

بخشدار مرکزی کهگیلویه تصریح کرد: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت باید عملکرد دولت را برای مردم بازگو کنند تا دولت مظلوم واقع نشود.

وی در تشریح عملکرد یکساله بخش مرکزی خاطرنشان کرد: سال جاری ۲۴ روستا به طور کامل زیرسازی شد که از این تعداد عملیات آسفالت در ۱۸ روستا اجرا شده است.

حسینی‌پرور از بهینه‌سازی برق ۳۵ روستا به دیگر خدمات ارائه شده در بخش مرکزی نام برد و گفت: طرح هادی ۱۱ روستا امسال با همکاری بنیاد مسکن اجرا شد.

این مسؤول با اشاره به مشکل آب آشامیدنی روستاهای بخش مرکزی،خاطرنشان کرد:آبرسانی به ۱۵ روستای حومه شرقی از تنگ پیرزال در حال انجام است و آب روستاهای حومه غربی قرار است با اجرای طرح آبرسانی از سد کوثر تأمین شوند.

وی با بیان اینکه ۲۵ روستا سال ۹۴ و ۹۵ از نعمت گاز برخوردار شدند،گفت: روستاهای در مسیر گازرسانی به دیشموک و چاروسا با اجرای طرح بزرگ گازرسانی به این بخش‌ها گازدار خواهند شد.

بخشدار مرکزی کهگیلویه همچنین با اشاره به در پیش بودن نوروز تصریح کرد: روستاهای گردشگرپذیر آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی شوند تامیهمانان نوروزی با خاطره خوش تعطیلات را در این مناطق سپری نمایند.

وی انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را مهم دانست و گفت دهیاران زمینه حضور افراد کاردان و وظیفه شناس وهمچنین مشارکت حداکثری مردم  را در انتخابات شورای اسلامی روستا فراهم اورند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت