پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1395 ساعت 19:12:: شناسه خبر: 14716

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کاش همایش توسعه ملی پایدار چرام عدم توسعه چرام نام گذاری می شد

ازهمه همکاران خواهش میکنم در برگزاری برنامه های شهرستان از توانمندی های گروههای هنری وابسته به فرهنگ و ارشاد حداکثر استفاده را داشته باشند

پایگاه خبری صدای جنوب:

 مدیر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی درجلسه شورای اداری گفت:ازهمه همکاران خواهش میکنم در برگزاری برنامه های شهرستان از توانمندی های گروههای هنری وابسته به فرهنگ و ارشاد حداکثر استفاده را داشته باشند زیرا که گروههای هنری علی الخصوص هنر نمایش چرام در کشور حرفی برا گفتن دارد.

سعید خردمند افزود؛همایش توسعه ملی پایدار چرام با بی توجه کردن داشته های چرام و بها دادن به غیر از چرام ،فکر کنم می بایست عدم توسعه نامگذاری می شد بهتر بود چراکه با فرهنگ توسعه چرام منافات دارد .و حرفهایی و اهانت هایی با ادبیاتی ناصحیح بیان شده بود که دور از اخلاق انسانی بوده و از همه همکارانی که پشت تریبون بداخلاقی راه انداخته اند.

خردمندافزود؛از همین جا دعوت میکنم که کتابهایی با مضامین اخلاق چاپ جدید در اداره فرهنگ و ارشاد موجود میباشد و اون دسته از عزیزان مراجعه و کتابهای مذکور را مطالعه نمایند.

این مسیول گفت ؛ضمن تشکر از اصحاب رسانه !اون دسته از سایتها که رعایت ادب و اخلاق نکنند و اشخاص حقیقی و حقوقی را تخریب کنند با ۲ بار تذکر کتبی از سوی فرهنگ و ارشاد مجوز سایت تخریب گر لغو خواهد شد.

وی ادامه داد ؛در ایام عید نوروز کتاب بطور رایگان در اختیار گردشگران قرار خواهیم داد

خردمند  گلایه ای داشت وگفت،بازار پنجشنبه بازارجلوی قبرستان کاری است غیر اخلاقی و غیر فرهنگی و باعث سلب اسایش و عدم قرائت فاتحه برای اموات شده است.

این مسیول فرهنگی درپایان گفت؛ مدیران مخلص و بدون ریا که بطور سکرت در نماز جمعه و مناسبت های مذهبی شرکت میکنند اجازه می دهند که در این مراسمات پشت سر مردم و بقیه همشهریان قرار بگیرند و اجرشان را از خداوند میخواهند طبق آیه شریفه*ما عندالله باق و ما عندکم ینفد*

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت