پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اسفند 1395 ساعت 20:12:: شناسه خبر: 14991

حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت همه مسئولان و مردم/ اسامی مجریان انتخابات در کهگیلویه اعلام شد + اسامی و تصاویر

علی پوزش گفت: امیدوارم که همشهریان بزرگوارم در شهرستان کهگیلویه سالی سرشار از شوق و موفقیت را در پیش رو داشته باشند و با اتحاد و همدلی بتوانیم انتخاباتی صحیح و سالم برگزار نماییم .

پایگاه خبری صدای جنوب: 

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ما انتظار داریم که انتخاباتی پرشور و پررنگ برگزار شود و تمامی سعی و تلاشمان بر این این است که مردم در پای صندوقهای رأی حضور حداکثری داشته باشند.
به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه علی پوزش گفت: ما در انتخابات، قانونمداری را ملاک اصلی می‌دانیم و با صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس، با تمام قوا انتخاباتی سالم را برگزار خواهیم کرد و گروه‌های مختلف سیاسی نیز با جدیت از اخلاق و قانون مداری عبور نکنند.
شعار و هدف دولت تدبیر و امید از ابتدا رواج اخلاق و عدالت در جامعه بود و بداخلاقی‌های سیاسی نیز باید پایان یابد و آن‌هایی که از چارچوب‌ها خارج می‌شوند باید بدانند که مردم به عدالت، صداقت و شفافیت رأی می‌دهند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کهگیلویه در اشاره به اهمیت انتخابات‌ها در سرنوشت کشور، اظهارکرد: در کنار انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز در پیش رو داریم که در آنجا باید به رأی و نظر مردم هم با هر سلیقه و تفکر احترام بگذاریم و انتظار می رود که همه نخبگان، فرهیختگان، آحاد مختلف جامعه، تاثیرگذاران در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم گام‎‎‎های موثری بردارند.
پوزش اظهار داشت : در راستای ماده ۳۲ و ۳۳ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور ، پس از تعیین و معرفی معتمدین از اقشار مختلف مردم به هیأت محترم نظارت در شهرستان و چهار بخش مربوط و پس از اعلام نظر وتأیید معتمدین توسط هیأت محترم نظارت جلساتی به منظور انتخاب هیأتهای اجرایی شهرستان و بخشها تشکیل و پس از رأی گیری عوامل هیأت اجرایی شهر و روستا انتخاب و معرفی شدند .
وی اعلام نمود که آقایان سید حاجتی حق نگهدار، علیرضایی نیکویی ، سید عادل موسوی، محمد دمشناس، سید خلیل توحیدی، دریا افروز، حسین پور یزدان، و مکی نوروزی به عنوان اعضای هیأت اجرایی شورای اسلامی شهر دهدشت تعیین و مشخص گردیدند.
رئیس انتخابات شهرستان کهگیلویه نیز از آقایان : مصطفی بهره بر ، سید رضا ریحان نژاد، یعقوب دمساز ،روح الله قباد پور، حمدالله درخش ، احمد پایمرد ، علی آشنا به عنوان هیأت اجرایی شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نام برد.
علی پوزش ضمن تقدیر از هیأت محترم نظارت شهرستان که در اسرع وقت نسبت به تأیید و معرفی معتمدین اقدامات لازم را انجام دادند از جناب آقایان حسین پرندوار ، فیض الله رستادی ، سید یزدالله تقوی ، سید احمد مرتضوی و علی برومند به عنوان اعضای هیأت محترم نظارت یاد کرد .
وی همچنین آز آقیان فریدون صالحیان ، سید کرامت الله کشاورز و دارا جاودان به عنوان هیأت نظارت شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی نام برد .
پوزش گفت: هیات بازرسی شهرستان نیز به ریاست آقای اسفندیار برخه و همکاری دیگر اعضاء عضو ، آقایان سرتیپ خادمی، عارف نژاد، محمد تقی روزافزای و خانم صداقتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری دارند.
وی گفت :در راستای انجام انتخابات صحیح و سالم نیز کمیته های مختلف تشکیل دادیم که آقایان : ابراهیم خنجری به عنوان مسئول کمیته اجرایی، سید نعمت الله ریحان نژاد مسئول کمیته روابط عمومی ، روح اله کشاورز مسئول کمیته امنیتی انتظامی، سعید خواجوی مسئول کمیته فناوری، بهادر وحیدی مسئول کمیته حقوقی ، محمد رشید حکمتی مسئول کمیته پشتیبانی، علی باز جعفری مسئول کمیته حراست و سید نعمت الله ریحان نژاد به عنوان مسئول کمیته اخبار و اطلاعات انتخاب گردیدند.
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی روستایی بخش مرکزی سید شرمت الله حسینی پرور و دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهری شهرستان کهگیلویه آقای اسلام خسروی می باشد .
وی اعلام نمود که اعضای محترم ستاد انتخاباتی بخشهای تابعه(سوق، دیشموک و چاروسا)نیز تعیین شده اند که به زودی اسامی آنها اعلام خواهد شد.
علی پوزش در پایان گفت: امیدوارم که همشهریان بزرگوارم در شهرستان کهگیلویه سالی سرشار از شوق و موفقیت را در پیش رو داشته باشند و با اتحاد و همدلی بتوانیم انتخاباتی صحیح و سالم برگزار نماییم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت