پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اسفند 1395 ساعت 09:12:: شناسه خبر: 15004

مهلت سه ماهه نماینده کهگیلویه بزرگ به وزارت صنعت،معدن وتجارت در مورد فسفات چرام

سردار هاشمی پور:فسفات چرام اگر تا خردادماه۹۶ فعال نشود ازطریق مجلس شورای اسلامی پیگیری و ان را به صحن می کشانم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور به حواشی اخیر پیرامون فسفات چرام وهمچنین جوسازی ها در این زمینه اظهارداشت:  فسفات چرام اگر تا خردادماه۹۶ فعال نشود ازطریق مجلس شورای اسلامی پیگیری و ان را به صحن می کشانم.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی که در مراسم اغازعملیات سیمان سپوی دهدشت سخن می گفت   باخطاب قراردادن رییس سازمان صنعت معدن وتحارت گفت ؛جناب اقای دیودیده مگرکارشناس سازمان اقتصادی کوثر نگفت فسفات چرام طلاست وحالا چه شده که این معدن به صرفه نیست وتوجیه اقتصادی ندارد.

وی گفت متاسفانه با کینه و خرابی و همچنین سنگ اندازی هایی که میشود وزارت صنعت رابه فعال نکردن این معدن تشویق می کنند اما دیگر ساکت نخواهم نشست.

سردارهاشمی پور افزود سوال ازوزیر وپیگیری ان بدون وقفه اولویت کاری اینجانب ومهلت داده شده  تا خردادماه خواهدبود و این مژده رابه مردم شهرستان چرام میدهم تا انها به وعده های گفته شده امیدوارباشتد.
هاشمی پور باانتقاداز دعوت از باصطلاح کارشناسان اتوکشیده پایتخت نشین برای سخن گفتن در همایش های مختلف گفت مایه تاسف است که اینهمه وقت و انرژی تلف میشود تا این اقایان بیایند و دو تا حرفی را به انها بزنیم تا در روند کارهای انجام شده خلل وارد شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت