پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اسفند 1395 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 15066

ريیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کهگیلویه وبویراحمد:

اشتغالزایی ۲۳۰ نفر با بهره برداری از کارخانه سیمان سپوی دهدشت

دیودیده: در بخش‌های اداری و از طرف نماینده مردم در مجلس پیگیری‌های خوبی صورت گرفت و نشست‌های متعددی برای پروژه سیمان سپو برگزار شده بود.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه هیچ وقفه‌ای در عملیات اجرایی کارخانه سیمان سپوی دهدشت پیش نخواهد آمد،گفت: با تکمیل فاز نخست این کارخانه  زمینه اشتغال مستقیم ۲۳۰ نفر فراهم خواهد شد.

به گزارش صدای جنوب،داریوش دیودیده با بیان اینکه وعده دولت و نماینده مردم در مجلس برای فعال شدن طرح‌های راکد تحقق پیدا کرده است،اظهار داشت: در بخش‌های اداری و از طرف نماینده مردم در مجلس پیگیری‌های خوبی صورت گرفت و نشست‌های متعددی برای این پروژه برگزار شده بود.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد افزود: هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت این کارخانه وجود ندارد و تلاش می‌شود فاز تولید سیمان سفید در برنامه زمانبندی سه ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
این مسؤول منابع مالی ارزی مورد نیاز برای راه‌اندازی پروژه را ۲۳۰ میلیارد برآورد و تصریح کرد:قرارداد ۹۰ میلیون یورو از طریق فاینانس انجام شده و پیگیر هستیم به وسیله بانک‌ها تضمین شود.
دیودیده با اشاره به تغییر خط تولید کارخانه از سیمان خاکستری به سفید ادامه داد: سرمایه‌گذاری خارجی در کارخانه سیمان با پیگیری و ارتباطی که دولت برقرار کرده میسر شده و بر اساس برنامه زمانبندی فاز نخست که شامل تولید سیمان سفید است به بهره‌براری خواهد رسید.
وی تولید کربنات کلسیم را از دیگر محصولات کارخانه برشمرد و گفت:جواز این محصول تعیین شده و پیگیر پیش‌بینی منابع مالی ان هستیم.
به گفته دیودیده طی پنج سال آینده همه عملیات پروژه در فازهای گوناگون تکمیل و به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.
وی افزود:تلاش بر این است با کمک مسؤولان وقفه‌ای در پروژه ایجاد نشود و در زمان تعیین شده تکمیل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت