پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 15126

طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در دهدشت افتتاح شد+تصاویر

طرح نوروزی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در دهدشت باحضور کریمی مدیرکل سیاسی استانداری و برخی ازمدیران کهگیلویه افتتاح شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

طرح نوروزی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در دهدشت باحضور کریمی مدیرکل سیاسی استانداری و برخی ازمدیران کهگیلویه افتتاح شد.
رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در این آیین اظهار داشت : به‌ منظور ارتقای آگاهی و تغییر نگرش شهروندان جهت کاهش رفتار پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر این طرح اجرا می‌شود.

سید عادل رهبریان با بیان اینکه این طرح توسط واحد جوانان هلال‌احمر کهگیلویه اجرا می‌شود، افزود: در این طرح که ۲۰ روزبه طول خواهد انجامید ۳۰داوطلب هلال‌احمر برنامه‌ها را اجرا خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه از اجرای برنامه شاخص در این طرح خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کمپین نه به تصادفات جاده‌ای و عضو شدن مسافران و امضای میثاق نامه و تحویل برچسب از جمله برنامه مهم این طرح است.

وی در خصوص برنامه‌های دیگر این طرح ملی گفت: آماده‌سازی فضای دوستدار کودک، برپایی چادر سلامت و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط طلاب عضو جمعیت شهرستات از جمله برنامه‌های اجرایی بشمار می‌رود.

رهبریان گفت: در این طرح که از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین برگزار میشود توزیع بسته‌های آموزشی، امدادی و فرهنگی و همچنین مسابقات و برنامه‌های فرهنگی متنوع برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.
رهبریان از حمایت های جهان بین مدیرعامل و جمشیدی معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان در اجرای این طرح قدردانی نمود.

مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: تلاش های شبانه روزی هلال احمر کهگیلویه ستودنی است و باید از این تلاش های صادقانه و انسانی قدردانی کنیم.
کرامت الله کریمی  کمپین نه به تصادفات جاده ای را اقدامی شایسته خواند وگفت اگر مردم در خصوص این طرح اگاهی داشته باشند امار تصادفات کاهش چشمگیری می یابد.
درپایان این مراسم مدیرکل محترم سیاسی و انتخابات استانداری، معاون فرماندار و روسای ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی ، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، اوقاف، آب و فاضلاب، ورزش و جوانان، اداره زندان، میراث فرهنگی شهرستان کهگیلویه و اصحاب رسانه به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

IMG-20170320-WA0022 IMG-20170320-WA0021 IMG-20170320-WA0020 IMG-20170320-WA0017 IMG-20170320-WA0019 IMG-20170320-WA0016

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت