پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 فروردین 1396 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 15168

با حضور در غرفه جمعیت هلال احمر کهگیلویه ؛

مدیرکل بازرسی استانداری به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوست

مدیرکل بازرسی استانداری گفت:باید در عمل به قوانین ومقررات کمپین« نه به تصادفات جاده ای» بپیوندیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز از غرفه های هلال احمر در نمایشگاه نوروزی کهگیلویه بازدید و از خدمات ارایه شده هلال احمر این شهرستان قدردانی نمود.
محمود مومن نسب هلال احمر را پیش رو در امور امدادی و انسانی برشمرد و گفت طرح های جمعیت هلال احمر ضمن اگاهی مردم سبب کاهش سوانح و افزایش نشاط در جامعه و حس باهم بودن می شود.

رئیس کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه این دیدار ،ضمن امضای میثاق نامه کمپین« نه به تصادفات جاده ای» افزود درطول سال شاهد ازدست دادن هموطنان در تصادفات جاده ای هستیم که بیشتر انها ناشی از رعایت نکردن قوانین رانندگی می باشد.
مدیرکل بازرسی استانداری تاکید کرد:باید در عمل به قوانین ومقررات کمپین« نه به تصادفات جاده ای» بپیوندیم.

رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه نیز در این بازدید اظهار داشت : به‌ منظور ارتقای آگاهی و تغییر نگرش شهروندان جهت کاهش رفتار پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر طرح نوروزی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اجرا می‌شود.

سید عادل رهبریان با بیان اینکه این طرح توسط واحد جوانان هلال‌احمر کهگیلویه اجرا می‌شود، افزود: در این طرح که ۲۰ روزبه طول خواهد انجامید ۳۰داوطلب هلال‌احمر برنامه‌ها را اجرا خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان کهگیلویه از اجرای برنامه شاخص در این طرح خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کمپین نه به تصادفات جاده‌ای و عضو شدن مسافران و امضای میثاق نامه و تحویل برچسب از جمله برنامه مهم این طرح است.

وی در خصوص برنامه‌های دیگر این طرح ملی گفت: آماده‌سازی فضای دوستدار کودک، برپایی چادر سلامت و پاسخگویی به مسائل شرعی توسط طلاب عضو جمعیت شهرستات از جمله برنامه‌های اجرایی بشمار می‌رود.

رهبریان گفت: در این طرح که از ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین برگزار میشود توزیع بسته‌های آموزشی، امدادی و فرهنگی و همچنین مسابقات و برنامه‌های فرهنگی متنوع برای مسافران نوروزی اجرا می‌شود.

۲۰۱۷۰۳۲۱_۱۴۴۷۲۸

۲۰۱۷۰۳۲۱_۱۴۳۹۴۳۲۰۱۷۰۳۲۱_۱۴۴۳۴۹

۲۰۱۷۰۳۲۱_۱۴۴۳۰۶

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت