پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 فروردین 1396 ساعت 10:01:: شناسه خبر: 15402

واقعیت تلخی که استاندار بیان کرد

گرانفروشی در نوروز چهره کهگیلویه و بویراحمد را خدشه دار می کند

سید موسی خادمی:گرانفروش کالا در کهگیلویه وبویراحمد در ایام تعطیلات نوروز با قیمت گران تر سبب خدشه دار شدن چهره استان نزد گردشگران می شود و این امر قابل قبول نیست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که فروش کالا در این استان در ایام تعطیلات نوروز با قیمت گران تر سبب خدشه دار شدن چهره استان نزد گردشگران می شود و این امر قابل قبول نیست.

به گزارش صدای جنوب، سید موسی خادمی در نشست ستاد خدمات سفر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: نباید اجازه داد برخی اصناف و بازاریان سودجو در این استان اقدام به فروش گران تر کالاها به مردم و مسافران استان در ایام نوروز سال جاری کنند.
وی افزود که گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد جغرافیای این استان را بیشتر بشناسند و به دلیل کوهستانی بودن و وجود جاده های ارتباطی فاقد استانداردهای لازم در استان باید در رانندگی دقت و مراقبت بیشتری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: میزان وقوع تصادفات رانندگی در چند روز گذشته ایام تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال در این استان بالا بوده که باید تا پایان نوروز با تلاش دستگاه های متولی از جمله پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کاهش یابد.
خادمی عنوان کرد: هر چند که در ایام تعطیلات نوروز سال جاری نمی توان کار عمرانی خاصی برای کاهش میزان بروز سوانح رانندگی در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد انجام داد اما نصب علائم هشدار دهنده و افزایش گشت های پلیس راه نقش بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت.
وی ابراز داشت که عوامل متعددی در افزایش بروز تصادفات رانندگی در جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای تعطیلات نوروز سال جاری تاکنون موثر بوده که از مهمترین آنها می توان به حجم بالای ترافیک، افزایش تردد وسایل نقلیه و بارندگی های اخیر اشاره کرد.
خادمی گفت: نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد فضای شور، شادی و نشاط لازم را در ایام باقیمانده تعطیلات نوروز سال جاری فراهم و فرهنگ، سنن، آداب و رسوم استان را بیش از پیش معرفی کنند.
وی اظهار داشت: اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با همکاری نیروی انتظامی این استان تا پایان تعطیلات نوروز سال جاری به طور مستمر بر قیمت و کیفیت میوه، مرغ و گوشت قرمز در استان نظارت کرده و به ستاد خدمات سفر نیز گزارش دهی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت